Gå til innhold

Vil havne i senga med han igjen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde en utrolig digg ONS med en fyr for et halvvår siden. Dette har gjentatt seg noen få ganger etter å havnet på nach sammen. Sexen var utrolig digg, og jeg kunne godt tenkt meg at dette kunne gjentatt seg igjen, noe jeg tror han også kunne tenkt seg. Han bruker som regel hver gang han er på byen å ringe/sende meg sms om å møtes, men det har liksom aldri blitt noe av i det siste. Seinest nå i helgen skullle vi egentlig møtes, men ble dessverre ikke noe av på grunn av litt missforståelser her og der.

Har som sagt utrolig lyst å havne i senga med han igjen! Har aldri møtt han i edru tilstand, og lurer på da om det blir rart om jeg sender han en melding å hører om han har lyst å se film en dag(for å deretter havne i senga)? Eller kommer han til å missforstå dette og tro jeg er ute etter noe seriøst da? Kunne kun tenkt meg å blitt fuckfriends eventuelt. Eller syns han det blir veldig rart om jeg sender en slik sms? Han har jo som sagt sendt meg meldinger og ringt ofte , så han må da være intressert han og ?

Anonym poster: da2a8bac5d4b7ca1531f85552a2fc74f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg digger jenter som er litt frempå, derhvor ville jeg anbefalle følgende sms: Jeg er kåt og har lyst på deg!

Skrevet

Eller du kan få han til å invitere seg selv. Be sneaky her frøken ;p. ..Ring han en gang du er veldig kåt. La han vite det. La han merke det på stemmen din. Og hint til det. Før samtalen din egen vei. Fortell han at du er i senga. Og kom til slutt frem til å være ditekte kåt på han. Det å gjenta "jeg vil ha pikk" minst tre ganger i løpet av samtalen er en must do.

1) Han kommer til å elske at det er han du tenker på når du er kåt. Ergo at du synes han er deilig. OG han kommer mest sannsynlig til å runke til samtalen deres etterpå. Trust me.

2) Han konmer enten til å fly hjem til deg, eller invitere seg selv førstkommende lørdag.

Works like a charm

Anonym poster: 6e1294ada1542ee0d563a5d74c6342df

Skrevet (endret)

...eller så kan du invitere ham hjem for å "se en film" ;)

Edit: Det er ikke ensbetydende med at man vil ha noe seriøst. Bare vær frampå når han først er der :)

Endret av Flyndrefanten
Skrevet

Takk for gode tips! Noen flere som har tips eller har vært borti lignende situasjon?

Anonym poster: da2a8bac5d4b7ca1531f85552a2fc74f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...