Gå til innhold

Verste du har opplevd på hybel?

Fremhevede innlegg

Skrevet

De fleste har bodd på hybel i løpet av livet. Og hybellivet byr ofte på utfordringer, rariteter, dødsblikk og pinligheter. La meg høre dem!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonym poster: cd4c4c13b989c1e3bac96691d3cb8ef1

Skrevet

Utfordringen her er naboen over! Jeg bor i et liten hybel i kjelleretasjen. Over oss bor det et par med to små barn. Jeg er vane med barn, men det finnes en grense! Jeg er helt sikker på at de har tegnet en strek på stuegulvet hvor barna og de tramper frem og tilbake! Det begynner i 4-5 tiden om morgenen, og slutter ikke får 8-9 tiden om kvelden. Trenger ihvertfall ingen vekkeklokke her! Da jeg sa ifra at det bråker veldig ned fikk jeg et stygt blikk og hysj..

Samtidig som de røyker og verandaen er over utgangsdøren vår. De kaster alle sniper rett ned her.

Skrevet

Har våknet av at naboen har hatt sex i rommet ved siden av (sengene våre stod inntil samme vegg) Tydeligvis en han møtte på byen *dunk-dunk-dunk*

Fant avklipte tånegler fra en av de andre i kollektivet på dolokket

Våknet til syltetøy utover hele kjøkkengulvet en lørdag. Synderen husket ikke at han hadde hatt et uhell ved smøring av nattmaten, så det tok litt tid før han gadd å vaske etter seg (jeg var møkk lei av å vaske etter han og de andre)

En annen som jeg bodde med vasket tydeligvis ikke håndkleet sitt ofte nok. Kunne lukte surt på fellesarealene etter han hadde tatt seg en dusj...

Har ikke akkurat vært veldig heldig med de jeg har bodd sammen med ;)

Skrevet

Hybel? Da bor man jo alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...