Zakuro Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 De fleste har bodd på hybel i løpet av livet. Og hybellivet byr ofte på utfordringer, rariteter, dødsblikk og pinligheter. La meg høre dem!
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #2 Skrevet 27. januar 2013 Nei Anonym poster: cd4c4c13b989c1e3bac96691d3cb8ef1
dobri123 Skrevet 28. januar 2013 #3 Skrevet 28. januar 2013 Utfordringen her er naboen over! Jeg bor i et liten hybel i kjelleretasjen. Over oss bor det et par med to små barn. Jeg er vane med barn, men det finnes en grense! Jeg er helt sikker på at de har tegnet en strek på stuegulvet hvor barna og de tramper frem og tilbake! Det begynner i 4-5 tiden om morgenen, og slutter ikke får 8-9 tiden om kvelden. Trenger ihvertfall ingen vekkeklokke her! Da jeg sa ifra at det bråker veldig ned fikk jeg et stygt blikk og hysj.. Samtidig som de røyker og verandaen er over utgangsdøren vår. De kaster alle sniper rett ned her.
Nautika Skrevet 28. januar 2013 #4 Skrevet 28. januar 2013 Har våknet av at naboen har hatt sex i rommet ved siden av (sengene våre stod inntil samme vegg) Tydeligvis en han møtte på byen *dunk-dunk-dunk* Fant avklipte tånegler fra en av de andre i kollektivet på dolokket Våknet til syltetøy utover hele kjøkkengulvet en lørdag. Synderen husket ikke at han hadde hatt et uhell ved smøring av nattmaten, så det tok litt tid før han gadd å vaske etter seg (jeg var møkk lei av å vaske etter han og de andre) En annen som jeg bodde med vasket tydeligvis ikke håndkleet sitt ofte nok. Kunne lukte surt på fellesarealene etter han hadde tatt seg en dusj... Har ikke akkurat vært veldig heldig med de jeg har bodd sammen med
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå