Gå til innhold

Hvilket hotel liker du best?

7 stemmer

1. 1. Hvilket hotel er du mest fornøyd med?

• Radisson BLU
      4
    • Scandic
      0
    • Rica Hotel
      0
    • Quality Hotel Astoria
      0
    • First Hotel Victoria
      0
    • Thon Hotel
      1
    • Choice Hotel
      0
    • Annet
      2
    • Bor ikke på hotel
      0
    • Vet ikke
      0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et aktuelt tema når man er ute å reiser er hotel. Hvilket har du best erfaringer med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg veldig fornøyd med Radisson Blu-hotellene og hotellene til Choice-kjeden. Selv er jeg ekstremt fornøyd med alle de Comfort-hotellene jeg har bodd på. Mtp pris så er det jo helt suverene, og veldig bra standard. Må si at Clarion Hotel Ernst i Kristiansand er et utrolig flott hotell, og der kan man også få gode priser når de har medlemstilbud. Liker også godt Rica og Scandic, men har bodd på de to andre kjedene flest ganger.

Det flotteste hotellet jeg har bodd på er dog Barut Hemera Resort & Spa, og jeg vil også trekke frem Atlantic Resort & Spa som vi bodde på i Florida.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet (endret)

ingen av dem, de når ikke opp i min bok.

De vil ikke en gang ha stjernemarkering som resten av verden har fordi det ikke er noe vits med helspeil??? Dette har jeg lett etter på nettet, for å sitere rett, men fant ikke innslaget.

Hvor er tøfflene mine? Hvor er badekåpen? Hvor er gratis te og kaffe? Hvor er shampoo, balsam, showergel, neglefil, lotion, sykitt, skoshiner, kam, hårstrikk, tannbørsten, friske blomster, gratis wifi...

det er ikke noe bra her til lands i forhold til resten av verden...

400064_10152379249305285_231661330_n.jpg

Hva med kjærlighet på pinne mens du tar ditt bad?

577840_10152379249205285_1795185140_n.jpg

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet

Bor vanligvis ikke på noen av de nevnte hotellene.. har stortsett blitt ikke-hotellkjede hoteller som har falt best i smak.. Hilton har gang på gang skuffet, så det holder vi oss unna.

Thrump hotellene har derimot ikke vært så dumme.

Booker stortsett hotell fra http://www.lhw.com/

Skrevet (endret)

Det kommer jo veldig ann på hvilket land man er i. I et land kan en hotellkjede være bra, men om man velger det i et annet land, er standarden helt anderledes.

Jeg velger en av de første hotellene på topp 100 på tripadvisor i den byen jeg skal til. Aldri blitt skuffet. Leser hva mange skriver om hotellet.

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Skrevet

Velger som regel Hilton hvis det er i den byen jeg skal til. Ellers så er jeg fornøyd med choice og radisson:-)

Anonym poster: e8d8d4466ec9178b149cd0166db8821a

Skrevet

Synes kjedehotellene er så like og kjipe at jeg kun velger dem hvis de har noe ekstra. F.eks. når jeg er i Stockholm med barn, velger jeg Radisson Blu pga at de har svømmebasseng.

Ellers er det de vanlige gamle, tunge møblene på alle hotellrommene (hvorfor ikke freshe opp kjedene med spennende design?!), de samme tunge gardinene, og en sjeldenhet med små bonuser som sjampo og lotion, te og kaffe, som noen også nevner over her.

Thon hotels synes jeg er kjedelige greier. Jobben min bruker ofte Thon når vi er i Oslo, og en gang ble vi liggende i en gammel boligblokk som var en del av Thon hotellet, langt utenfor sentrum, så ut som en gammel studentblokk. Fjernkontrollen virket ikke, men det var ikke så fristende å gå langt ut til en annen bygning for å komme til resepsjonen og klage. Hadde det vært råbillig kunne jeg skjønne det, men det var normal pris også i denne blokka.

Ellers velger jeg stort sett hotell ut ifra beliggenhet. Helst midt i sentrum, med shopping og uteliv RETT utenfor døra :)

Anonym poster: a18c1ccb9f0925666c72beca5148ba5d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...