Gå til innhold

Smerter etter urinering, ikke UVI

Fremhevede innlegg

Gjest anonymus12345678
Skrevet

hei! jeg har i ca to mnd nå prøvd å finne ut hvorfor jeg har smerter etter urinering, som går over avv seg selv ca etter en time om morgenen, og en alvtime resten av dobesøkene ut over dagen. Det eneste som hjelper er vannflaske. Har levert mange prøver til legen, tatt blodprøver og GU, men hun finner ingen ring rart. Har fått antibiotika selv og det ikke er baktereier i uringen, heller ikke etter dyrkning, men det hjelper ikke. Har også for sikkerhetsskyld gjenomgått soppbehandling..

Hjelp!!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! jeg har i ca to mnd nå prøvd å finne ut hvorfor jeg har smerter etter urinering, som går over avv seg selv ca etter en time om morgenen, og en alvtime resten av dobesøkene ut over dagen. Det eneste som hjelper er vannflaske. Har levert mange prøver til legen, tatt blodprøver og GU, men hun finner ingen ring rart. Har fått antibiotika selv og det ikke er baktereier i uringen, heller ikke etter dyrkning, men det hjelper ikke. Har også for sikkerhetsskyld gjenomgått soppbehandling..

Hjelp!!?

Hmm.. jeg hadde noe lignende for ikke lenge siden, og da kom legen til at det var bakteriell vaginose. Men de testet vel for det om du tok GU? Jeg ville spurt legen. Og testet for klamydia, om de ikke testet for det? Skal kunne gi lignende symptomer, i alle fall..

Anonym poster: 4547f43f07581d441732eb0f0760bed6

Skrevet

Klamydia?

Anonym poster: e6e9c5dd6c07f0ac00de19d1c251bc2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...