Gå til innhold

Leveringstid på vare fra England?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp bestilt elektronisk sigarett med ekstrautstyr fra England. Hvor lang leveringstid er det vanligvis på varer derfra? Det var ingen info om dette på nettsiden. Og må jeg betale moms/toll på dette produktet?

Anonym poster: c0d21e0141ee2fd2ee607ef659fa3928

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nettopp bestilt elektronisk sigarett med ekstrautstyr fra England. Hvor lang leveringstid er det vanligvis på varer derfra? Det var ingen info om dette på nettsiden. Og må jeg betale moms/toll på dette produktet?

Anonym poster: c0d21e0141ee2fd2ee607ef659fa3928

Om du må betale moms kommer an på prisen på produktet. Koster det mer enn NOK 200 må du betale moms. Hvis den blir sendt med vanlig postgang er det posten som tar seg av beregning av avgift, og levering tar lenge tid enn hvis du slipper moms.

Anonym poster: 043664fda363936883e17670f7388ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra England har jeg opplevd alt fra 1 uke til 4 uker, alt ettersom hva slags prioritet den får ved sending. Hva valgte du som prioritet? Betalte du ekstra for raskere levering? Til og med innenfor England har jeg opplevr opp til 2 ukers levering på pakke, så jeg frykter posten der er litt treg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra England har jeg opplevd alt fra 1 uke til 4 uker, alt ettersom hva slags prioritet den får ved sending. Hva valgte du som prioritet? Betalte du ekstra for raskere levering? Til og med innenfor England har jeg opplevr opp til 2 ukers levering på pakke, så jeg frykter posten der er litt treg ;)

Har opplevd alt opp til 6 uker til Norge, men ser at pakkene stopper opp i OSLO PARCEL CENTER.

Til TS: Det er lurt å be avsender om å oppgi en lavere verdi enn NOK 200,- inkl. frakt for varen. De aller fleste gjør dette, uten spørmål. De er nok klar over molbo opplegget her til lands, med MVA og TOLLGEBYRET som er vel på ca. 120 kroner.

Anonym poster: b85d0b445c215e9ce70d5667433f27df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvis du har bestilt slike elsigs, så får du sannsynligvis toll på de. Men får håpe du slipper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...