Gå til innhold

Bestille hotell selv, Gran Canaria

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal til Gran Canaria i fra ca ca 17 november til 28 november, og helst til Playa de Mogan. Jeg forsøker å søke på hotell, men får ikke opp noen der. Er det fordi alle går igjennom reiseselskaper? Grunnen til at vi vil bestille selv er at vi vil være ca ti dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har søkt videre og det ser ut til at det var to-tre hoteller der,men at de ikke hadde ledig i den perioden jeg ønsket.

Skrevet

Jeg bestilte hotel på GC via www.booking.com i desember.

Skrevet (endret)

Takk for forslag :) Jeg prøvde hotels.com i går da jeg ikke klarte å finne noe, men nå har jeg jo mer å gå ut i fra :)

PS: Det er vel forskjell på Playa de Mogan og Puerto de Mogan, er det ikke? Playa er vel noen km forbi Puerto Rico, og det er dit vi vil. Puerto De Mogan er vel rett før Puerto Rico? eller tar jeg feil nå?

Endret av Opal
Skrevet

Takk for forslag :) Jeg prøvde hotels.com i går da jeg ikke klarte å finne noe, men nå har jeg jo mer å gå ut i fra :)

PS: Det er vel forskjell på Playa de Mogan og Puerto de Mogan, er det ikke? Playa er vel noen km forbi Puerto Rico, og det er dit vi vil. Puerto De Mogan er vel rett før Puerto Rico? eller tar jeg feil nå?

http://maps.google.no/maps?saddr=Puerto+de+Mog%C3%A1n,+Puerto+de+Mog%C3%A1n,+Urbanizaci%C3%B3n+Puerto+de+Mog%C3%A1n,+s%2Fn,+35138+Playa+de+Mog%C3%A1n,+Las+Palmas,+Spania&daddr=Playa+de+Mogan,+Spania&hl=no&ie=UTF8&ll=27.817254,-15.765638&spn=0.013266,0.026157&sll=27.799223,-15.736456&sspn=0.053071,0.104628&geocode=FWdzqAEdznUP_ynhyMGakYBADDEkHNfTSnBjrg%3BFdtyqAEddWsP_ynD3VW3kYBADDFlrdnePPmmMg&oq=puerto+de+m&mra=pd&t=m&z=16
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...