bella_ Skrevet 13. november 2013 #281 Skrevet 13. november 2013 Jeg forstår at det går an å være fysisk tiltrukket av Breivik. Jeg forstår at jenter tenner på forbudte og farlige ting. Men det eneste jeg tenkte på mens jeg leste om alle disse jentene som er forelsket i han, var handlingene hans. Ungdommer som skriker, løper for livet, ligger halvnakne og skutt i den kalde vannkanten. Ungdom på fuckings 14 år. Alle stakkars foreldrene som mistet barna sine, alle ungdommene som så sine bestevenner bli skutt i hodet. Serr. Jeg forstår ikke hvordan man kan ligge og dagdrømme om å holde han i hånden, uten å bli forstyrret av disse tankene. 2
Gjest Evans Skrevet 13. november 2013 #282 Skrevet 13. november 2013 (endret) . Endret 16. april 2014 av Evans
Gjest Kv84 Skrevet 14. november 2013 #283 Skrevet 14. november 2013 Jeg forstår at det går an å være fysisk tiltrukket av Breivik. Jeg forstår at jenter tenner på forbudte og farlige ting. Men det eneste jeg tenkte på mens jeg leste om alle disse jentene som er forelsket i han, var handlingene hans. Ungdommer som skriker, løper for livet, ligger halvnakne og skutt i den kalde vannkanten. Ungdom på fuckings 14 år. Alle stakkars foreldrene som mistet barna sine, alle ungdommene som så sine bestevenner bli skutt i hodet. Serr. Jeg forstår ikke hvordan man kan ligge og dagdrømme om å holde han i hånden, uten å bli forstyrret av disse tankene. Føler det ikke skader med slik dagdrømming.
Gjest Kv84 Skrevet 14. november 2013 #284 Skrevet 14. november 2013 Noen som har skrevet til han? Har fått svar av han?
KleintEastwood Skrevet 15. november 2013 #285 Skrevet 15. november 2013 (endret) Tenk da på Adolf Hitler som beordret drap på millioner av mennesker og i TILLEGG gikk i uniform :D Må jo være deres våteste drøm? Dere ble dessverre født ca 90 år for sent Endret 15. november 2013 av KleintEastwood
Kjempeliten Skrevet 15. november 2013 #286 Skrevet 15. november 2013 Det er jo verre enn småjenter som kutter seg pga justin bieber..
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #287 Skrevet 15. november 2013 Det skader da ingen at noen går rundt og dagdrømmer om Breivik? Så lenge det forblir med tanken, så gjør det ingenting, synes jeg. Men jeg synes det går litt langt når man tenker på å sende brev til ham, da har tankene gått over til handling, og da blir det litt mer betenkelig. Anonymous poster hash: d0010...bf3
KleintEastwood Skrevet 15. november 2013 #288 Skrevet 15. november 2013 Den evige kamp mellom dyriske instinkter og moral/etikk.
Gjest Kv84 Skrevet 15. november 2013 #289 Skrevet 15. november 2013 Det skader da ingen at noen går rundt og dagdrømmer om Breivik? Så lenge det forblir med tanken, så gjør det ingenting, synes jeg. Men jeg synes det går litt langt når man tenker på å sende brev til ham, da har tankene gått over til handling, og da blir det litt mer betenkelig. Anonymous poster hash: d0010...bf3 Et brev kan inneholde så mye ymse innehold...
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #291 Skrevet 15. november 2013 Jeg forstår at det går an å være fysisk tiltrukket av Breivik. Jeg forstår at jenter tenner på forbudte og farlige ting. Men det eneste jeg tenkte på mens jeg leste om alle disse jentene som er forelsket i han, var handlingene hans. Ungdommer som skriker, løper for livet, ligger halvnakne og skutt i den kalde vannkanten. Ungdom på fuckings 14 år. Alle stakkars foreldrene som mistet barna sine, alle ungdommene som så sine bestevenner bli skutt i hodet. Serr. Jeg forstår ikke hvordan man kan ligge og dagdrømme om å holde han i hånden, uten å bli forstyrret av disse tankene. Det er kjønnsdriften som vinner. En skremmende tanke. Jo mer ondskapsfull en fengslet mann er, jo flere brev fra kåte damer vil han få. Anonymous poster hash: bb631...ce4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #292 Skrevet 15. november 2013 Et brev kan inneholde så mye ymse innehold... Jeg betviler at Breivik er særlig interessert i å få klissete kjærlighetsbrev fra hundrevis av fremmede damer der ute. Det er vel heller brev med politisk innhold han er mest opptatt av, vil jeg tro. Anonymous poster hash: d0010...bf3
Gjest Kv84 Skrevet 15. november 2013 #293 Skrevet 15. november 2013 Jeg betviler at Breivik er særlig interessert i å få klissete kjærlighetsbrev fra hundrevis av fremmede damer der ute. Det er vel heller brev med politisk innhold han er mest opptatt av, vil jeg tro. Anonymous poster hash: d0010...bf3 Ikke et kjærlighetsbrev jeg har skrevet... Men man vet jo ikke hva man må gjøre for å få han til å svare. Kan jo tenkes han trenger noe annet om noen år, eller kanskje ikke. Frustrerende å ikke vite.
Gjest Kv84 Skrevet 15. november 2013 #294 Skrevet 15. november 2013 Tenker han får seg en god latter om han får lest alt dette som jeg har skrevet hele dette året, ser det for meg. Og hadde vært gøy å se hva han svarer på det eller hva han bare ser bort fra.. Men la det gå en tid og han vil nok lese det for noe må han jo gjøre stakkars...
Ellevill Skrevet 15. november 2013 #295 Skrevet 15. november 2013 Tenker han får seg en god latter om han får lest alt dette som jeg har skrevet hele dette året, ser det for meg. Og hadde vært gøy å se hva han svarer på det eller hva han bare ser bort fra.. Men la det gå en tid og han vil nok lese det for noe må han jo gjøre stakkars... Ja, stakkars han.... H e r r e g u d 2
Charlie. Skrevet 15. november 2013 #296 Skrevet 15. november 2013 (endret) Tenker han får seg en god latter om han får lest alt dette som jeg har skrevet hele dette året, ser det for meg. Og hadde vært gøy å se hva han svarer på det eller hva han bare ser bort fra.. Men la det gå en tid og han vil nok lese det for noe må han jo gjøre stakkars... Velger å tro at dette var ironisk ment, selv om det neppe var det. Krysser derfor fingrene, og tror at det er håp for menneskeheten... Endret 16. november 2013 av Charlie.
LempikasPromise Skrevet 16. november 2013 #297 Skrevet 16. november 2013 http://en.wikipedia.org/wiki/Hybristophilia
Gjest Kv84 Skrevet 16. november 2013 #298 Skrevet 16. november 2013 http://en.wikipedia.org/wiki/Hybristophilia Kjenner meg igjen, men lurer litt på om det er noen ting for hva som skjer psykisk med en som har denne diagnosen på lang sikt, og om en kan se tidlig hvem som gjerne fallet for slike personer... Og så lurer jeg veldig på hvorfor jeg ikke har noe problem med å tenke så mye på han og ikke vil gi slipp på slike tanker. Skulle ha vært mer om det, kanskje det burde vært en ting å ta opp om noen år i avisene, det er jo ikke et nytt fenomen akkurat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå