Gå til innhold

Tiltrekning til Breivik.

Anbefalte innlegg

Gjest Malanthor
Skrevet

Vel, nå er du jo mann, og dersom du ikke er homofil, så er det kanskje ikke så merkelig at du ikke ser på Breivik som attraktiv. Jeg forstå også at hans gjerninger er frastøtende.Til tross for at jeg ble tiltrukket av ham en periode, så er jeg også glad for at han er bak lås og slå. Han er tross alt en farlig mann, såpass forstår jeg også. Men vi har alle følelser som fra tid til annen ikke er så enkle og forstå eller styre. Noen følelser er så tabu, at det ikke lar seg gjøre å snakke om dem i den virkelige verden. Da er det bra å kunne ha muligheten til å snakke med likesinnede her inne, helt anonymt. Men jeg forstår ikke hvorfor du gidder å lese i denne tråden dersom du blir kvalm av det. Det er jo bare å la det være.

Anonymous poster hash: d0010...bf3

Hadde det vært en kvinne som hadde gjort det han gjorde hadde jeg sagt akkorat det samme. Hvem vet, kanskje jeg hadde funnet en kvinnelig Breivik tiltrekkende. Men jeg hadde pokker ta meg ikke snakket om det eller skrevet om det på et forum. For meg er og i det hele tatt og skulle lage en slik tråd helt unødvendig og støtende. Hvorfor gidder jeg og lese tråden? Folk leser ofte ting de missliker som du sikkert vet, og det jeg gjør akkorat her og og ytrykke min missnøye med de stusselige menneskene som synes det er greit og være tiltrukket av breivik og lage tråder om det på forum. Takk og farvel.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må ærlig innrømme at jeg har drømt om han der ABB, flere ganger, men det var ufrivillig og bare ubehagelig og slitsomt. Var a la samme type utenfor kropp drøm jeg pleier å ha om døde mennesker jeg en gang kjente som begynner å snakke til meg ved sengekanten, nesten som en toveis samtale. Det var liksom "join me on the dark side" type. Mye rart jeg drømte om han og hans handlinger før og etter det skjedde. Kanskje tilfeldigheter, kanskje ikke... Men betatt er jeg langt i fra. Dessverre kan man ikke styre drømmene alltid.

Skrevet

Hæ??

Står det i boken?

Anonymous poster hash: 7943d...ccd

Jepp.

Anonymous poster hash: aa8f4...fcb

Skrevet

Jepp. Anonymous poster hash: aa8f4...fcb

Nå er det jo mye rart i en hver familie, og mye tar man med seg til graven. Jeg synes det er så flott med Wenche som er åpen med ting igjennom hele sitt og barna sitt liv. Liker boka godt og liker å lese om alt, kan jo være en lærer litt om at ting er noen gang ikke helt slik som media sier. Og en bok om lille Anders er også rart og lese, meget spennende og kan ta å lese den lenge og alt er så lett lest og interessant.

Skrevet

Må ærlig innrømme at jeg har drømt om han der ABB, flere ganger, men det var ufrivillig og bare ubehagelig og slitsomt. Var a la samme type utenfor kropp drøm jeg pleier å ha om døde mennesker jeg en gang kjente som begynner å snakke til meg ved sengekanten, nesten som en toveis samtale. Det var liksom "join me on the dark side" type. Mye rart jeg drømte om han og hans handlinger før og etter det skjedde. Kanskje tilfeldigheter, kanskje ikke... Men betatt er jeg langt i fra. Dessverre kan man ikke styre drømmene alltid.

Om man bare kunne ha bestemt hva man skulle drømme:)

Gjest frida den snille
Skrevet

alle kvinner på denne linken trenger proff hjelp. dere har ingen respekt for mennesker eller livet. ta kontakt med Mental Helses hjelpetelefon tlf er 815 33 300

ta kontakt på helsenorge.no

• Liker 3
Gjest frida den snille
Skrevet

Var en kjip tid mens jeg ikke var sikker på meg selv. Har kjæreste nå og føler ingenting for den mannen lenger. Tror det er fordi jeg har det bra med meg selv og har et mer normalt sosialt liv :)

Anonym poster: 1e9b888b1c82a4b6cce0ad33cb777fab

Var en kjip tid mens jeg ikke var sikker på meg selv. Har kjæreste nå og føler ingenting for den mannen lenger. Tror det er fordi jeg har det bra med meg selv og har et mer normalt sosialt liv :)

Anonym poster: 1e9b888b1c82a4b6cce0ad33cb777fab

alle kvinner på denne linken trenger proff hjelp. dere har ingen respekt for mennesker eller livet. ta kontakt med Mental Helses hjelpetelefon tlf er 815 33 300

• Liker 1
Skrevet

fy faan helt motbydelige er dere! og starte et sånt innlegg! han hadde nok vært kjempe sexy hvis dere hadde sett han plaffe ned en dere elsker.

Hvordan får man vekk det innlegget her! ingen i KG som har oversikt nå skjønner jeg..

• Liker 2
Skrevet

fy faan helt motbydelige er dere! og starte et sånt innlegg! han hadde nok vært kjempe sexy hvis dere hadde sett han plaffe ned en dere elsker.

Hvordan får man vekk det innlegget her! ingen i KG som har oversikt nå skjønner jeg..

Jeg har rapportert tråden flere ganger, men det skjer ikke noe. Moderatorne syns tydligvis at det er helt griet at tråden blir stående....

Skrevet

Du sier at disse jentene trenger proff hjelp, og anbefaler dem å ringe mental helses hjelpetelefon? Ja, den telefontjenesten er jo veldig proff, da...hehe. Not!

Skrevet

Nå vil ikke alle kvitte seg med følelsene og tankene...

Skrevet

Jeg har rapportert tråden flere ganger, men det skjer ikke noe. Moderatorne syns tydligvis at det er helt griet at tråden blir stående....

Nå er det ikke slik, at tråden må slettes, bare fordi du og enkelte andre ikke liker den? Realiteten er engang slik, at noen kvinner faller for brutale massemordere, enten du liker det eller ikke. Noen ganger må en bare tåle den grelle sannheten.

Skrevet

Nå er det ikke slik, at tråden må slettes, bare fordi du og enkelte andre ikke liker den? Realiteten er engang slik, at noen kvinner faller for brutale massemordere, enten du liker det eller ikke. Noen ganger må en bare tåle den grelle sannheten. Anonymous poster hash: d0010...bf3

Om så skjer, så ville det vært snilt om det kunne forklares hva man man skrive og ikke skrive om temaet. Det er jo ikke noen sjokk at man finner en slik tråd (som jeg liker) her på nett da det alltid har vært kjent tema at folk fallet for brutale drapsmenn.

Skrevet (endret)

Nå er det ikke slik, at tråden må slettes, bare fordi du og enkelte andre ikke liker den? Realiteten er engang slik, at noen kvinner faller for brutale massemordere, enten du liker det eller ikke. Noen ganger må en bare tåle den grelle sannheten.

Det er jo det jeg skriver: moderatorne syns det er helt greit at tråden blir stående, siden de ikke sletter den.

Men igjen: jeg blir ikke hørt her (siden tråden fortsatt eksisterer), så spiller vel uansett noen rolle.

Endret av Evans
Skrevet

Det er jo det jeg skriver: moderatorne syns det er helt greit at tråden blir stående, siden de ikke sletter den.

Jeg registerer (kan ikke si at jeg forstår) at det er slik at noen faller for massemordere som Breivik, men jeg forstår ikke hvorfor det må være en tråd om tiltrekningen til Brevik. Men igjen: jeg blir ikke hørt her (siden tråden fortsatt eksisterer), så spiller vel uansett noen rolle.

Hmm, hvorfor ikke unngå tråden? Det er vel greit at vi holder oss her og ikke masse slike tråder om Anders. Kan jo tenkes ønske ditt går i oppfyllelse, det blir slettet tråder her.

Skrevet

Hmm, hvorfor ikke unngå tråden? Det er vel greit at vi holder oss her og ikke masse slike tråder om Anders. Kan jo tenkes ønske ditt går i oppfyllelse, det blir slettet tråder her.

Det er klart jeg kan unngå tråden, og jeg går ikke inn i den for å lese om det ikker er noen som har sitert meg her eller jeg tror jeg vil få et svar på noe jeg har postet.

Men jeg får vondt i hele hjertet og magen av at denne tråden ligger her. Jeg syns at pårørende som mistet noen pga denne mannen, eller som ble skadet for livet, skal slippe å måtte lese om at kvinner finner han tiltrekkende og skriver side opp og ned om hvor tiltrukket de er av han.

Hadde det vært på generelt grunnlag, eller om en massemorder fra USA fra 1930 tallet som ingen hadde kjenneskap til her i Norge syns jeg det ville vært annereldes, men når det er noe så nært, og så sårt syns jeg at man ikke bør dele disse meningene.

Skrevet

Realiteten er engang slik, at noen kvinner faller for brutale massemordere, enten du liker det eller ikke. Noen ganger må en bare tåle den grelle sannheten.

Jeg husker tilbake på Baneheia-drapene, og rett etter at de to guttene ble dømt stod det en artikkel i avisen om den ene av de to drapsmennene hadde fått flere brev fra jenter som var betatt av ham.

Jeg husker hvor sjokkert jeg var den gangen at noen kunne skrive kjærlighetsbrev til det monsteret, men det er kanskje i den kvinnelige natur at de vil ha en "bad boy" de kan forandre (frelse)?

Anonymous poster hash: 855c3...29c

Skrevet

Det er klart jeg kan unngå tråden, og jeg går ikke inn i den for å lese om det ikker er noen som har sitert meg her eller jeg tror jeg vil få et svar på noe jeg har postet.

Men jeg får vondt i hele hjertet og magen av at denne tråden ligger her. Jeg syns at pårørende som mistet noen pga denne mannen, eller som ble skadet for livet, skal slippe å måtte lese om at kvinner finner han tiltrekkende og skriver side opp og ned om hvor tiltrukket de er av han.

Hadde det vært på generelt grunnlag, eller om en massemorder fra USA fra 1930 tallet som ingen hadde kjenneskap til her i Norge syns jeg det ville vært annereldes, men når det er noe så nært, og så sårt syns jeg at man ikke bør dele disse meningene.

De leser: Tiltrekning Breivik. Så skjønner de jo at det ikke er noe de vil lese om... Eller går fort ut igjen uten å skrive i tråden for å dytte den opp igjen og få flere til å skrive.

Skrevet (endret)

Gjør det noe at kvinner viser at de elsker breivik? Hva tjener du på å forsøke å sensurere sannheten? Hvorfor skjule virkeligheten og hvorfor dette behovet for å ikke avsløre folks sanne ansikt?

Endret av waco
Skrevet

Jeg husker tilbake på Baneheia-drapene, og rett etter at de to guttene ble dømt stod det en artikkel i avisen om den ene av de to drapsmennene hadde fått flere brev fra jenter som var betatt av ham. Jeg husker hvor sjokkert jeg var den gangen at noen kunne skrive kjærlighetsbrev til det monsteret, men det er kanskje i den kvinnelige natur at de vil ha en "bad boy" de kan forandre (frelse)? Anonymous poster hash: 855c3...29c

Om jeg bare kunne ha forandret han om 20-30år så hadde jeg vel sendt han et brev:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...