Gå til innhold

Tiltrekning til Breivik.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir helt kvalm når jeg tenker på det han har gjort.

Anonymous poster hash: f9488...cab
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Boka Moren gjør vel sitt med å få følelsene tilbake.

Anonymous poster hash: 96556...91e

Skrevet

Man kan ha medfølelse for ofrene og familiene deres, og samtidig oppleve å være rammet av en absurd tiltrekning til Breivik. Jeg tror egentlig ikke det er helt uvanlig å bli tiltrukket av det forbudte, det er et menneskelig trekk. Kanskje er det ikke et hyggelig trekk, men nå er ikke vi mennesker alltid så korrekte når det kommer til stykket. Det får vi bare erkjenne. Anonymous poster hash: d0010...bf3

Enig! Kan du mer om det?

Skrevet

Enig! Kan du mer om det?

Nei, egentlig ikke. Jeg tror bare det er slik at de fleste mennesker kan ha "forbudte" følelser innimellom, men at svært få tør å erkjenne det. Folk prøver liksom å fremstå som så uskyldige og korrekte hele tiden, hvilket jeg tror de fleste ikke alltid er. Jeg opplevde selv å bli tiltrukket av Breivik under rettsaken, noe jeg faktisk skammer meg litt over. Han er tross alt en massemorder som har påført mange mennesker mye smerte. Men av og til så lar ikke følelser seg styre helt.

Anonymous poster hash: d0010...bf3

Skrevet

Nei, egentlig ikke. Jeg tror bare det er slik at de fleste mennesker kan ha "forbudte" følelser innimellom, men at svært få tør å erkjenne det. Folk prøver liksom å fremstå som så uskyldige og korrekte hele tiden, hvilket jeg tror de fleste ikke alltid er. Jeg opplevde selv å bli tiltrukket av Breivik under rettsaken, noe jeg faktisk skammer meg litt over. Han er tross alt en massemorder som har påført mange mennesker mye smerte. Men av og til så lar ikke følelser seg styre helt. Anonymous poster hash: d0010...bf3

Angst for hva andre sier og gjør mot en, om en innrømmer det til de. Egentlig så er det jo mye en kan si og kan få stygge kommentarer tilbake for. Følelser må på en måte ut enten på nett eller i virkeligheten.

Skrevet

Man kan ha medfølelse for ofrene og familiene deres, og samtidig oppleve å være rammet av en absurd tiltrekning til Breivik. Jeg tror egentlig ikke det er helt uvanlig å bli tiltrukket av det forbudte, det er et menneskelig trekk. Kanskje er det ikke et hyggelig trekk, men nå er ikke vi mennesker alltid så korrekte når det kommer til stykket. Det får vi bare erkjenne.

Det er greit det, men jeg syns allikvel det er repektløst å la tråden bli stående.

Skrevet

Det er greit det, men jeg syns allikvel det er repektløst å la tråden bli stående.

Men er jo fint det er blitt bare denne tråden som man snakket om det.

Skrevet

Nei, egentlig ikke. Jeg tror bare det er slik at de fleste mennesker kan ha "forbudte" følelser innimellom, men at svært få tør å erkjenne det. Folk prøver liksom å fremstå som så uskyldige og korrekte hele tiden, hvilket jeg tror de fleste ikke alltid er. Jeg opplevde selv å bli tiltrukket av Breivik under rettsaken, noe jeg faktisk skammer meg litt over. Han er tross alt en massemorder som har påført mange mennesker mye smerte. Men av og til så lar ikke følelser seg styre helt. Anonymous poster hash: d0010...bf3

Så det blir ved med tankene/følelsene, eller får du snakket med noen eller lyst til mer?

Gjest Malanthor
Skrevet

Jeg kan ikke forstå hvordan noen kan være tiltrukket av breivik. Han er en patetisk liten mann, verken intelligent, karismatisk eller på noen måte attraktiv.

Tanken på at han sitter trygt forvart i et norsk fengsel mens ofrene hans ligger fem fot under gjør meg rasende, og patetiske nek som er tiltrukket av han og føler for og snakke om det burde for faan ta seg sammen. Dere gir meg lyst til og kaste opp.

• Liker 4
Skrevet

Jeg har aldri sett på ABB som en attraktiv person, men etter å ha lest denne tråden måtte jeg google bilder av han og se på bilder av han på en objektiv måte. Jeg må innrømme at med en gang jeg så han ansikt så dukket ikke annet enn et bilde av gevær og døde uskyldinge mennesker opp. Jeg prøvde men føler fortsatt avsky for denne personen. Kan ikke fatte at dere kan ha en tiltrekning til denne personen i det hele tatt. Muligens om det er noe galt psykisk?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri sett på ABB som en attraktiv person, men etter å ha lest denne tråden måtte jeg google bilder av han og se på bilder av han på en objektiv måte. Jeg må innrømme at med en gang jeg så han ansikt så dukket ikke annet enn et bilde av gevær og døde uskyldinge mennesker opp. Jeg prøvde men føler fortsatt avsky for denne personen. Kan ikke fatte at dere kan ha en tiltrekning til denne personen i det hele tatt. Muligens om det er noe galt psykisk?

Alle mener forskjellige ting om alle, ikke alle er enige. Han har vært såpass mye i media, at man kunne ikke unngå å se han, så synes det er rart å måtte se på mer bilder av han når du allerede har en mening om han fra starten av.

• Liker 1
Skrevet

Breivik gav moren sin en dildo i gave etter at det ble slutt mellom henne og kjæresten. Snakk om manglende intimgrenser. Æsj.

Anonymous poster hash: aa8f4...fcb
  • Liker 1
Skrevet

Alle mener forskjellige ting om alle, ikke alle er enige. Han har vært såpass mye i media, at man kunne ikke unngå å se han, så synes det er rart å måtte se på mer bilder av han når du allerede har en mening om han fra starten av.

Hadde du lest hva jeg skrev så hadde du forstått bedre. Ja jeg har sett mannen før, men ville se på bilder av han igjen for å se på han på en objektiv måte for å sjekke om jeg kanskje syns han var kjekk.

Skrevet

Er disse kvinnene seriøse? Kan jo være fetish for tabu :P

Skrevet

Er disse kvinnene seriøse? Kan jo være fetish for tabu :P

Det har skjedd før at man faller for kriminelle, vil ikke tro det noen gang sluttet så mange mennesker vi er og flere og flere kommer med på vår kjære jord.

Skrevet

Jeg kan ikke forstå hvordan noen kan være tiltrukket av breivik. Han er en patetisk liten mann, verken intelligent, karismatisk eller på noen måte attraktiv.

Tanken på at han sitter trygt forvart i et norsk fengsel mens ofrene hans ligger fem fot under gjør meg rasende, og patetiske nek som er tiltrukket av han og føler for og snakke om det burde for faan ta seg sammen. Dere gir meg lyst til og kaste opp.

Vel, nå er du jo mann, og dersom du ikke er homofil, så er det kanskje ikke så merkelig at du ikke ser på Breivik som attraktiv. Jeg forstå også at hans gjerninger er frastøtende.Til tross for at jeg ble tiltrukket av ham en periode, så er jeg også glad for at han er bak lås og slå. Han er tross alt en farlig mann, såpass forstår jeg også. Men vi har alle følelser som fra tid til annen ikke er så enkle og forstå eller styre. Noen følelser er så tabu, at det ikke lar seg gjøre å snakke om dem i den virkelige verden. Da er det bra å kunne ha muligheten til å snakke med likesinnede her inne, helt anonymt. Men jeg forstår ikke hvorfor du gidder å lese i denne tråden dersom du blir kvalm av det. Det er jo bare å la det være.

Skrevet

Hitler da, noen her som liker han? namnam

:ironi:

Anonymous poster hash: 5b402...65b
  • Liker 1
Skrevet

Breivik gav moren sin en dildo i gave etter at det ble slutt mellom henne og kjæresten. Snakk om manglende intimgrenser. Æsj.

Anonymous poster hash: aa8f4...fcb

Hæ??

Står det i boken?

Anonymous poster hash: 7943d...ccd

Skrevet

Jeg har følelser for han! Skikkelig sterke følelser som involverer teip, plast og et variert sett med stålredskaper <3

Anonymous poster hash: 1532a...a0e

Skrevet

Hitler da, noen her som liker han? namnam

:ironi:

Anonymous poster hash: 5b402...65b

Det fantes helt sikkert mange kvinner som ble tiltrukket av ham på 40 tallet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...