Gjest EryMax Skrevet 27. januar 2013 #1 Skrevet 27. januar 2013 Jeg har nå testet det nye SimCity spillet rundt 4 timer i beta. Inntrykket jeg sitter igjen med er at folk som har datamaskin bra nok til å kjøre spillet optimalt burde glede seg til spillet kommer ut i mars. Her er det bare å diskutere det nye spillet og de gamle spillene.
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #2 Skrevet 27. januar 2013 Dette husker jeg fra jeg var liten! For ca 14 år siden. Kommer det ut en nyutgave i mars? GLEDE SEG!! Anonym poster: 2a03e7e50a52d2daeb280210129ea4e2
Anglofil Skrevet 27. januar 2013 #4 Skrevet 27. januar 2013 Er veldig glad i SimCity, gleder meg til det som kommer nå. Mvh Yvonne
Gjest EryMax Skrevet 6. mars 2013 #5 Skrevet 6. mars 2013 Da er det 7. Mars og lanseringsdag for SimCity, håper de som har forhåndsbestillt det koser seg masse når de får installert det.
Gjest asanti Skrevet 7. mars 2013 #6 Skrevet 7. mars 2013 Jeg lurer på om jeg skal kjøpe dette idag. Noen som har prøvd det mer?
Zzyzx Skrevet 7. mars 2013 #7 Skrevet 7. mars 2013 Ser ut som om man MÅ ha en Origin-konto, som MÅ være tilkoblet nett for at man skal kunne spille. Dermed blir det ikke noe kjøp for min del. 2
Gjest Fleecejakke Skrevet 7. mars 2013 #8 Skrevet 7. mars 2013 Man MÅ være tilkoblet nett ja. Veldig festlig når spillet ikke klarer koble opp mot sine egne servere gitt.
Gjest Funky Punk Skrevet 7. mars 2013 #9 Skrevet 7. mars 2013 Spillet er i hus her, men fortsatt ikke fått koblet seg opp. Bittelitt startproblemer virker det som. Ingen bombe
Anglofil Skrevet 7. mars 2013 #10 Skrevet 7. mars 2013 Ser ut som om man MÅ ha en Origin-konto, som MÅ være tilkoblet nett for at man skal kunne spille. Dermed blir det ikke noe kjøp for min del. Enig. Hadde gledet meg, men nå er det nok uaktuelt å kjøpe spillet, dessverre. Mvh Yvonne
Gjest asanti Skrevet 7. mars 2013 #11 Skrevet 7. mars 2013 Jeg velger å prøve spille selv om at det må være koblet til internett. Men så har jeg alt for mange timer i døgnet som må fylles opp nå i en tid framover. Holder på å installerer for øyeblikket.
Solbærsaft Skrevet 7. mars 2013 #13 Skrevet 7. mars 2013 Samboern har kjøpt spillet, og jeg tenkte å laste ned og prøve litt før han kommer hjem fra jobb. Men det her tar tiiiid! Har lastet ned og installert spillet. Så gikk jeg inn og åpnet det slik at jeg skal få spilt litt, og nå står det bare "Behandler stor fil ... Vennligst vent". Opplevde dere dette også? Hvor lang tid skal det egentlig ta å behandle denne filen ? :/
Zzyzx Skrevet 7. mars 2013 #14 Skrevet 7. mars 2013 Enig. Hadde gledet meg, men nå er det nok uaktuelt å kjøpe spillet, dessverre. Mvh Yvonne Jeg skal vurderer det hvis de tar til fornuft og slipper på Steam også.
Gjest Fleecejakke Skrevet 7. mars 2013 #15 Skrevet 7. mars 2013 Samboern har kjøpt spillet, og jeg tenkte å laste ned og prøve litt før han kommer hjem fra jobb. Men det her tar tiiiid! Har lastet ned og installert spillet. Så gikk jeg inn og åpnet det slik at jeg skal få spilt litt, og nå står det bare "Behandler stor fil ... Vennligst vent". Opplevde dere dette også? Hvor lang tid skal det egentlig ta å behandle denne filen ? :/ Jeg rakk og dusje, kle meg, sminke meg og spise.
Solbærsaft Skrevet 7. mars 2013 #16 Skrevet 7. mars 2013 Jeg rakk og dusje, kle meg, sminke meg og spise. Takk. Da blir det en tur i dusjen nå. 29% nedlastet på et kvarter... Trodde det skulle hjelpe å ha 70Mbps...
Gjest asanti Skrevet 7. mars 2013 #17 Skrevet 7. mars 2013 Det gikk ganske fort her å få spille spilleklart, hadde det ikke vært for det derre serveropplegget deres. For øyeblikket ikke tilkoblet. Meen det ordner seg vel en gang. Fikk prøvd det Kom-i-gang-moduset og spillet virker morsomt. 1
Gjest EryMax Skrevet 7. mars 2013 #18 Skrevet 7. mars 2013 Jeg skal vurderer det hvis de tar til fornuft og slipper på Steam også. Det blir neppe sluppet på Steam, det er EA vi prater om her. De klarer jo ikke en gang Origin til å funke med å oppdatere installerte spill.
Anglofil Skrevet 7. mars 2013 #19 Skrevet 7. mars 2013 Jeg skal vurderer det hvis de tar til fornuft og slipper på Steam også. Enig, kan vurdere da. Steam har jeg god erfaring med, Origin er verre. Mvh Yvonne
Solbærsaft Skrevet 7. mars 2013 #20 Skrevet 7. mars 2013 Når kommer det for Mac? "Q: When will the Mac version be available? A: SimCity for Mac will be available in Spring 2013" Hentet herfra: http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/9333354.page
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå