Gå til innhold

Begynne å leve livet...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vert av den ordentlige sorten. Alltid vert bestemt på at jeg skulle ha en seriøs kjæreste! Nå begynner jeg og tenke annerledes. Som ei 18 årig jente med travelt liv ser jeg at tid ikke strekker til. Så nå, urørt av mann/gutt vurderer jeg å endre livsstil. Begynne å ha det gøy, slippe meg løs og heller finne en fuckfriend hvor morro er i sentrum. Jeg vil begynne å leve livet og er lei av å være seksuelt frustrert! Jeg føler at jeg vil gripe dagen og ha det morro, isteden for å være så seriøs og ordentlig. Noen som føler det samme?

Anonym poster: 3e8dbb2f90b1df1736283e26dc85ea66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har i det siste følt akkurat det samme. Mulig det er en liten midtlivskrise eller noe men akkurat nå i det siste har jeg begynt å få en voldsom trang til å fyre opp lyset i begge ender og ha meg med alskens mannfolk som måtte dukke opp. Kan liksom ikke helt se for meg at jeg vil få sjangsen til å hente det inn igjen etter døden.

Anonym poster: 1f3545b63a8d349576b813b028bb9155

Skrevet (endret)

Ja. Jeg vil ikke sitte der når jeg er eldre å angre meg for at jeg hadde et A4 liv. Jeg vil ha det morro, og slutte å være så bekymra for alt. Har man lyst på sex, hvorfor ikke tenker jeg!

Endret av HR94
  • Liker 1
Skrevet

Var det meg de lurte på? :icon_lol:

Skrevet

Jeg har alltid vert av den ordentlige sorten. Alltid vert bestemt på at jeg skulle ha en seriøs kjæreste! Nå begynner jeg og tenke annerledes. Som ei 18 årig jente med travelt liv ser jeg at tid ikke strekker til. Så nå, urørt av mann/gutt vurderer jeg å endre livsstil. Begynne å ha det gøy, slippe meg løs og heller finne en fuckfriend hvor morro er i sentrum. Jeg vil begynne å leve livet og er lei av å være seksuelt frustrert! Jeg føler at jeg vil gripe dagen og ha det morro, isteden for å være så seriøs og ordentlig. Noen som føler det samme?

Anonym poster: 3e8dbb2f90b1df1736283e26dc85ea66

Skal du ikke være russ snart?

Da kan du jo slippe deg så mye løs som du bare vil :danse:

Anonym poster: 0148b21a8a7c4dcb597c648e00948888

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke alle som har muligheten til å slippe seg løs fordi de er for stygge/uattraktive/sjenerte. Kos dere dere som kan.

Anonym poster: b807b1ab82a995e7dda05be4f8acb008

Skrevet

Ja. Jeg vil ikke sitte der når jeg er eldre å angre meg for at jeg hadde et A4 liv. Jeg vil ha det morro, og slutte å være så bekymra for alt. Har man lyst på sex, hvorfor ikke tenker jeg!

Sex er vel rimelig A4 liv det også:-)

Men ja har man lyst har man lov!

Anonym poster: c7b1b35bcefcee40e474b59de8429152

Skrevet

De fleste mann folk ville juble over å høre noe sånt. Bare husk på deg selv inni alt dette. Ikke gjør noe du ikke kan stå for. Når alt kommer til alt er din egen integritet og dine verdier det eneste du har.

Gjest Katten.
Skrevet

Sex er godt, sex er sunt, sex bør man ha året rundt.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Leve livet = sex?

Jeg er glad i sex jeg altså, men det er da mye annet enn kan gjøre for å få et mer spennende liv enn å starte med å ha et utsvevende sexliv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...