AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #21 Skrevet 13. juni 2020 17 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev: Hva mener dere gutter nå i dag da? 18 år etter. Liker dere å slikke? Utrolig hvor mye man kjeder seg på lørdagskveld for å finne en 18 år gammel tråd. Anonymkode: d500a...234 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #22 Skrevet 13. juni 2020 Bor skulle jeg skrive* nå har du de siste 12 timene ikke gjort annet en å dra frem 18 år gamle tråder. det lyser mentale issues lang vei jeg anbefaler deg å få gjort noe med. Anonymkode: 911ed...798 2
Sørlandsjenta02 Skrevet 13. juni 2020 #23 Skrevet 13. juni 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elsker å slikke fitta til kjæresten min ja. Nyte synet av fitta på nært hold. Kjenne smaken og høre at hun stønner og bukter seg under tunga og den behandlingen munnen gir. Og når orgasmen jager igjennom kroppen hennes føles det helt himmelsk herlig. Liker du å bli slikket da? Og hvordan liker du at mannen bruker munnen sin på deg? Gi heller en inngripende beskrivelse av det i stede for å hente opp gamle tråder. Blir litt mer meningsfullt. Anonymkode: fc2fe...53a Stkes du beskriver det ganske godt jeg. Omtrent sånn jeg liker det. Og sånn jeg prøver selv å gjøre det på andre jenter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå