Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2002 #1 Skrevet 3. juni 2002 Ser det er en annen tråd her inne som omhandler en jente som er sammen med en gutt som ikke vil gi henne oralsex. Hvor mange av dere gutta liker faktisk å gi oralsex eller evt. liker det ikke? Er det ekkelt hvis jenta er våt eller er det opphissende? Jeg synes ihvertfall at oralsex er det deiligste jeg kan tenke meg! (Ikke alle menn er like flinke da) Hilsen "en som nyter"
Arnie Skrevet 3. juni 2002 #2 Skrevet 3. juni 2002 mmmMMMmmm Trenger jeg å si mere? Nyter synet, duften, smaken... alt! Det har hendt at rester av saftene hennes har sittet inni nesa mi dagen etter. Deeeilig distraherende... 12
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2002 #3 Skrevet 3. juni 2002 Hei! Jeg er ikke en gutt da, men jeg kan jo snakke for kjæresten min.. Han nyter hvertfall å gi meg munnsex, og det er alltid han som tar initiativ. Han forteller meg at han nyter det, og at han blir kjempeopphisset av å slikke meg. Så jeg tror ikke du skal bekymre deg om det... Har ikke hørt en eneste gutt som ikke liker det før. Til og med gutter som aldri har gjort det før, drømmer om å gjøre det. Slapp av, og nyt det! Klem fra Mia
mann41 Skrevet 3. juni 2002 #4 Skrevet 3. juni 2002 Veit ikke om noet der smaker og lukter bedre end våt og kåt f####12
Lambda Skrevet 3. juni 2002 #5 Skrevet 3. juni 2002 Jeg liker å gi oralsex, men min kjære er dessverre ikke så begeistret for det. Har fortalt henne at jeg liker det, og at jeg tenner på det. Men det ser ikke ut til å hjelpe. Vil jo bare at hun skal ha det godt da, men når hun ikke vil, så får det vel bli sånn da. Nytter jo ikke å tvinge seg til det heller:)
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2002 #6 Skrevet 3. juni 2002 Jeg liker og "få" oralsex men liker ikke og gi han....er det feil da at jeg tar imot? hm..tenner da alså på tanken på og gjør det..men ikke når jeg realiserer det - får litt inntrykk av at jeg er den eneste jenta som ikke liker/har nytelse av og gjør det
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2002 #7 Skrevet 3. juni 2002 Får man skal man også gi. Enkelt og greit.
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2002 #8 Skrevet 4. juni 2002 definisjon på kaos er: "En blind kåt mann på en reketråler" Lurer på hvorfor ? Hilsen en slikke-elskende chris
Gjest Anonymous Skrevet 4. juni 2002 #9 Skrevet 4. juni 2002 Å gi munnsex til en kvinne er en aldeles utsøkt nytelse.
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2002 #10 Skrevet 5. juni 2002 så siden jeg ikke liker og gi (skjer ca.4 ganger i året) skal jeg nekte han og gi meg..enda dette er noe han liker godt?? hm..oki skal alså ta fra han to goder..hm..sjønner jo dette med gi og ta alså...men men ...
Gjest Anonymous Skrevet 7. juni 2002 #11 Skrevet 7. juni 2002 Jeg og typen min har vært sammen i en måned nå..Jeg gi han oralsex,men han har aldri tatt intiativ til å gjøre gjengjeld. Tør liksom ikke spørre om han vil slikke meg...hva gjør jeg egentlig??
Kevin Skrevet 7. juni 2002 #12 Skrevet 7. juni 2002 Jeg elsker alt oralsex kan innebære. Smaken, lukta, spenningen, skjønnheten, variasjonene, men mest av alt å se hvordan tunga mi kan trylle. Tunga mi kan få ei jente til å ynke seg, skrike ut, bukte seg, stønne, vri seg, rett og slett miste fullstendig kontrollen. Når jeg suger, biter lett, slikker og stikker tunga laaangt inn, da er det en nytelse å skjerpe sansene og følge jenta som mottar. Lytte til hvert eneste signal. Tenner hun på rask, lett berøring? sakte, men besluttsom berøring? Tenner hun på alfabetet? Liker hun en finger inn? Liker hun en finger inn enda lenger bak? Alt dette er en ren nytelse å utforske.... Joda, jeg liker oralsex.... 12 1
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2002 #13 Skrevet 9. juni 2002 Jeg er mann og elsker å slikke damer. Men det er viktig at dama er normalt renslig og ikke har illeluktende utflod (det er det nesten ingen som har, har opplevd det bare et par ganger). Vanlige, friske jenter kan lukte litt forskjellig, men en våt og kåt f***e både lukter og smaker godt. Så slipp dere løs og nyt, damer! Men: Jeg synes ikke det er så forbannet stas å bli slikket eller sugd, så jeg krever ingen likestilling der! Hvis jeg får lov å slikke dama lenge og vel er jeg kjempefornøyd hvis jeg får p**e henne etterpå! Det er en myte at det å bli slikket er som himmelen for alle menn. Ingenting er bedre enn å omsluttes av et vått og mottakelig kvinnekjønn!
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2002 #14 Skrevet 10. juni 2002 En nytelse å få gi en kvinne en slik behandling. Kjenne/se reaksjonene i kroppen på munn og tungebruk. Ser på dette som en selvfølgelig del av for-play.....
OppNed Skrevet 10. juni 2002 #15 Skrevet 10. juni 2002 Hmmm, jeg elsker å være født kvinne Og synes oppriktig synd på de som ønsker men har kjærester og menn som ikke liker å gi dette. Ble helt inspirert av dette, jeg Kanskje jeg skal skrive et lite dikt om menns tungeegenskaper...Vinga, du kan hjelpe. Du er så lyrisk. Mange fine og innlevende svar, gutter. Keep it up. Maiken
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2002 #16 Skrevet 11. juni 2002 Jeg gjorde det ikke med eksen. Føltes ikke naturlig liksom og ALTFOR mye hår i veien..hmm kanskje jeg var litt prippen? Ser det ikke som utenkelig å teste mer på neste dame, skjønt da skal det være "klar bane" og nydusjet. sånn er det bare
Sørlandsjenta02 Skrevet 13. juni 2020 #17 Skrevet 13. juni 2020 Hva mener dere gutter nå i dag da? 18 år etter. Liker dere å slikke?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #18 Skrevet 13. juni 2020 2 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev: Hva mener dere gutter nå i dag da? 18 år etter. Liker dere å slikke? Elsker å slikke fitta til kjæresten min ja. Nyte synet av fitta på nært hold. Kjenne smaken og høre at hun stønner og bukter seg under tunga og den behandlingen munnen gir. Og når orgasmen jager igjennom kroppen hennes føles det helt himmelsk herlig. Liker du å bli slikket da? Og hvordan liker du at mannen bruker munnen sin på deg? Gi heller en inngripende beskrivelse av det i stede for å hente opp gamle tråder. Blir litt mer meningsfullt. Anonymkode: fc2fe...53a 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #19 Skrevet 13. juni 2020 Det jeg liker best med å bli slikket, er å se dama mi sitt ansikt mens hun ser på meg og slikker meg. Jeg liker det vel så godt (bedre) enn selve følelsen av hva tunga gjør. Det er som om hun blir litt mer underdanig når hun slikker meg, og det liker jeg. Anonymkode: 8131b...f52
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2020 #20 Skrevet 13. juni 2020 Du må seriøst ha noen issues siden du bort på dette forumet. Anbefaler deg å ta en titt på de andre underforumene. Sikkert bra for deg å tenke på annet en å dra frem 18 år gamle tråder på dette underforumet. Anonymkode: 911ed...798 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå