Gå til innhold

Bolia reklamen på tv norge


Gjest gjest47590

Anbefalte innlegg

Gjest Yellow Taxi

"Æææææææææur disignars hate thise taim of jer, it eis the boilia seil"

WOW en ekte Engelsk kvinne snakker på reklamen, det må virkelig være bra design.

Are_You_Fucking_Kidding_Me_HD_by_CrusierPL.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

skikkelig irriterende. For meg høres det ut som hun egentig er svensk. De tror vel at vi ikke skjønner svensk da...

Samme med Vera og Jon reklamene. Hun som prater er jo tydelig svensk, men skal liksom prøve å snakke norsk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De snakker aldri engelsk på de reklamene, de snakker svensk.

Det skjønte jeg når de kom med

"so many hours preparation for a few hours of chaos, wonderful chaos, my name is LOTTA, and this is how i create my christmas".

Hørte det når hun uttalte Lotta, på det svenskeste av alle måter.

Irriterende greier.

Anonym poster: 866ade797acd316b87b71368c2928d03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De snakker aldri engelsk på de reklamene, de snakker svensk.

Det skjønte jeg når de kom med

"so many hours preparation for a few hours of chaos, wonderful chaos, my name is LOTTA, and this is how i create my christmas".

Hørte det når hun uttalte Lotta, på det svenskeste av alle måter.

Irriterende greier.

Anonym poster: 866ade797acd316b87b71368c2928d03

Må bare redigere noe, selvsagt snakker de engelsk og ikke svensk, det jeg mener er at det er en svenske som snakker engelsk :)

Anonym poster: 866ade797acd316b87b71368c2928d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

Bra det ikke bare er meg. Er noe alvorlig galt med det norske folk når zombie-reklamen til XXL blir tatt av luften pga klager mens sånn drit får rulle og gå. Ikke snakk språk du ikke kan. På tv. For betaling. Ikke gjør det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra det ikke bare er meg. Er noe alvorlig galt med det norske folk når zombie-reklamen til XXL blir tatt av luften pga klager mens sånn drit får rulle og gå. Ikke snakk språk du ikke kan. På tv. For betaling. Ikke gjør det.

Dessuten, hvem har noe fra Bolia? Var hos en venninne og vi diskuterte det litt, kjenner ingen som har handlet noe hos Bolia, eller i det hele tatt vært innom nettsiden. De selger jo store ting som møbler og sofaer..

Anonym poster: 866ade797acd316b87b71368c2928d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten, hvem har noe fra Bolia? Var hos en venninne og vi diskuterte det litt, kjenner ingen som har handlet noe hos Bolia, eller i det hele tatt vært innom nettsiden. De selger jo store ting som møbler og sofaer..

Anonym poster: 866ade797acd316b87b71368c2928d03

Jeg har mange ting fra Bolia, på tross av dårlige reklamer.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange ting fra Bolia, på tross av dårlige reklamer.

Da spør jeg deg, er tingene av bra kvalitet? Reklamen skremmer meg egentlig bort fra hele bolia konseptet, dårlig som det er, får jeg ikke lyst til å se noe mer på det.

Anonym poster: 866ade797acd316b87b71368c2928d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nysgjerrig på denne reklame. Noen som har link?

Anonym poster: d4459ced8797376fa094a0e05c22228c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

Dessuten, hvem har noe fra Bolia? Var hos en venninne og vi diskuterte det litt, kjenner ingen som har handlet noe hos Bolia, eller i det hele tatt vært innom nettsiden. De selger jo store ting som møbler og sofaer..

Om ingen kjøper noe så er jo det en god grunn til å kjøre på med tv reklame da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ingen kjøper noe så er jo det en god grunn til å kjøre på med tv reklame da :fnise:

Ond sirkel, desto færre kunder, desto mer reklame :lol:

Anonym poster: 866ade797acd316b87b71368c2928d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spør jeg deg, er tingene av bra kvalitet? Reklamen skremmer meg egentlig bort fra hele bolia konseptet, dårlig som det er, får jeg ikke lyst til å se noe mer på det.

Anonym poster: 866ade797acd316b87b71368c2928d03

Ja, jeg syns de tingene jeg har er av god kvalitet. Har en sofa, litt nips og et gulvteppe. Bedre enn IKEA, men dårligere enn Vitra vil jeg si :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker reklamen jeg. For meg er det helt tydelig at vi skal høre at hun er svensk, at dette er en av designerene som snakker. Vi skal høre at dette er skandinavisk design, om dere skjønner hva jeg mener.

Anonym poster: c3d175e8204febad3cddea7da7873b0a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yellow Taxi

Jeg liker reklamen jeg. For meg er det helt tydelig at vi skal høre at hun er svensk, at dette er en av designerene som snakker. Vi skal høre at dette er skandinavisk design, om dere skjønner hva jeg mener.

Anonym poster: c3d175e8204febad3cddea7da7873b0a

Det har jeg ikke tenkt på. - Men da burde hun jo bare snakket svensk?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg ikke tenkt på. - Men da burde hun jo bare snakket svensk?!

Jeg har sett samme reklame i Danmark, så kanskje den er ment å funke for alle landene i Norden eller noe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Yellow Taxi

Jeg har sett samme reklame i Danmark, så kanskje den er ment å funke for alle landene i Norden eller noe?

Ikke møt min forakt med fornuft! :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke møt min forakt med fornuft! :dry:

Sorry, det var ikke meningen :fnise: ...Derfor jeg la til "eller noe" på slutten, sånn at det virket som jeg bare antok, og ikke visste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det har jeg ikke tenkt på. - Men da burde hun jo bare snakket svensk?!

Jeg har sett samme reklame i Danmark, så kanskje den er ment å funke for alle landene i Norden eller noe?

Nettopp.

Anonym poster: c3d175e8204febad3cddea7da7873b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...