Gå til innhold

"Liker" du Kvinneguiden på Facebook?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg gjør ikke, men har mer enn en gang lurt på om vennene mine som har likt KG på Facebook er her inne på forumet. :)

Anonym poster: f04062f7ffa7b55fe167879655df4469

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei :)

Anonym poster: 64697c7c92a7cdf28d7dd22a03160e70

Gjest LadySizz
Skrevet

Ja det gjør jeg og ser jeg har ei ifra vennelisten min som liker siden også,men hun er bare en bekjent av meg så hadde nok uansett hatt problemer med å fatte om hun hadde vært her :)

Skrevet

Visste ikke at det fantes en FB-gruppe engang!

• Liker 3
Skrevet (endret)

Visste ikke at det fantes jeg heller. men sjekket nå.

Æææ! Jeg har 5 venner som like KG på FB! 2 av de er jo greit, for de har jeg blitt kjent med gjennom KG. Men de 3 andre!! Lurer på om de vet hvem jeg er her inne! Og om jeg har "kranglet" med de og sånn!!

Endret av Mynona
  • Liker 2
Skrevet

Jeg gjør det ikke. Ser en av de jeg har blitt kjent med her inne gjør det, pluss to andre venner/bekjente.

Skrevet

Nei, visste heller ikke dette før nå. :-)

Kun en fra min venneliste som liker det, og det er en mann, hehe.

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke, og det er bare en fra min venneliste som gjør. :)

:heks:

Gjest Funky Punk
Skrevet

Nei

Ingen på min venneliste liker KG heller

Skrevet

Nei. Og jeg kommer ikke til å gjøre det heller.

Skrevet

Nei. Men jeg oppdaget til min skrekk at min dyslektiske svigerinne liker KG, så da kan jeg innbille meg at alle som skriver som ei kråke er henne.

• Liker 1
Skrevet

Nei. Har et par venner som venner som liker kvinneguiden, der jeg vet at den ene har værtmedlem på andre forum før, så det er ganske stor mulighet for at hun er her også. Nå fikk jeg så noia at jeg krysser AB :ler:

Anonym poster: 3faeb2bcb07c36543c31770d6ac859d5

Skrevet

Nei, men 7 av mine facebookvenner gjør det! Lurer på om de har bruker her, og hvem de er!

Skrevet (endret)

Nei. Men jeg så en bekjent som har fordommer mot det meste, særlig unge mødre liker kg. Ser for meg at hun er den anonyme brukeren som oppfordrer til abort i alle tråder om graviditet!

Endret av Longgone
Skrevet

Jauda. Har en håndfull venner som liker kg og. Og om de skulle finne ut hvem jeg er, så spiller det ingen rolle. Jeg skriver ingenting her som jeg ikke kan stå for uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...