Gå til innhold

Kan dette være diabetes?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har legetime til uka, men ville høre på et forum først om noen vet;

Er veldig plaget med hjertebank og da spesielt på natta. Vanskelig å få sove noenganger pga dette. Tror jeg har ganske høy puls også.

Den siste uka har jeg våknet opp og vært VELDIG slapp og svimmel, du vet den følelsen når du har lavt blodsukker. Hendene mine skjelver og uansett hva jeg spiser så går ikke slappheten vekk. Nå begynner jeg å bli redd for hva dette her kan være? Jeg er slank forresten.

Anonym poster: 5e8159714136aee73fbfa006ebf59ed1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke blir bedre av å spise, så tyder vel det på at det ikke er diabetes..?? Uansett bra du drar til legen!

Anonym poster: 6700ada16fa0a9157916ff4b247d2bae

Skrevet

Be om å testes for stoffskifte, høres ut som meg da stoffskiftet mitt var høyt.

Anonym poster: a80b89751e4e247df4cc3bab8a3f1704

Gjest LineaAlba
Skrevet (endret)

Hvor gammel er du, har du gått ned i vekt, har du hatt muskelkramper? Tisser du mer enn før?

Endret av LineaAlba
Skrevet

Om ubehaget ikke går bort når du spiser, kan det ikke være lavt blodsukker. Har du acetonånde når du kjenner dette ubehaget?

Skrevet

et kjennetegn ved diabetes er tørste, du drikker og drikker men klarer ikke slukke tørsten for mer enn minutter av gangen

Skrevet

Problemet med nyoppdaget diabetes er ofte heller høyt bls. Men såklart er det tilfeller med lavt bls. Også. Synes ikke det høres ut som typisk diabetes, men fodt du har legetime slik st du kan finne utav det:) be om å bli sjekket for stoffskifte som noen andre ovenfor her har nevnt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...