Gå til innhold

Hadde du drept eller bare latt h*n død?

Fremhevede innlegg

Skrevet

La oss si du er på skogstur eller noe med en venn, du har av en eller grunn med deg et skytevåpen. På turen så kommer din venn bort i en giftig blomst som er så giftig at h*n vil dø innen 10 minutter. Døden er grusom, smertefull og huden vil smelte av. Dere har ikke med smertestillende og det ville fungert uansett. Du kan ringe ambulanse, men de rekker ikke fem i tide for dere er laaaangt fra folk.

Hva ville du gjort? Latt vennen død av seg selv eller skutt h*n?

Anonym poster: e4cf091ac65829e475da93aecf39757b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et sært spørsmål... Kunne han ikke skutt seg selv? =P

• Liker 2
Skrevet

blir jævlig mye papirarbeid og styr med å skyte ham. han skal jo dø uansett, han greier noen minutter med smerte. dessuten fortjener han det når han er så løk at han eter en blomst. fred være med ham, jeg vil alltid tenke på ham når jeg plukker blomster.

• Liker 7
Skrevet

La oss si du er på skogstur eller noe med en venn, du har av en eller grunn med deg et skytevåpen. På turen så kommer din venn bort i en giftig blomst som er så giftig at h*n vil dø innen 10 minutter. Døden er grusom, smertefull og huden vil smelte av. Dere har ikke med smertestillende og det ville fungert uansett. Du kan ringe ambulanse, men de rekker ikke fem i tide for dere er laaaangt fra folk.

Hva ville du gjort? Latt vennen død av seg selv eller skutt h*n?

Hvis det fantes sånne blomster var man ikke mye til venn om man foreslo en tur i skogen.

Anonym poster: 37c1c3d579257713f0d423afeb463bbf

Skrevet

Hvis det fantes sånne blomster var man ikke mye til venn om man foreslo en tur i skogen.

Som t.d. slike?

600px-Colchicum_autumnale_Luc_Viatour.jpg

Skrevet (endret)

.

Endret av Mann 42
Skrevet

Men hvis du bodde på Titan? Eller på asteroide LV-246?

Skrevet

Ser ingenting om at huden smelter hvis man tar på den. Men greit, neste gang jeg går i skogen med en venn skal jeg ta med børsa for sikkerhets skyld. :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...