Gå til innhold

Fibriomyalgi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter to år med helvete i kroppen, og feildiagnose osv er jeg på bena, friskere enn noe sinne.

Det har vært sykemld,div diagnoser osv. Siste diagnosen var fibriomyalgi. Heldigvis fant en ekspert ut at det ikke var det.

Bor på en liten plass osv...forbausende mange med den diagnosen. En sekkepost?

I min lange periode som strekker seg lengre enn to år traff jeg mange med den diagnosen. Noen kjente jeg til fra de var helt unge,andre ble jeg kjent med.

Felles for de var at de ikke alltid har hatt det helt greit. Det kan være familie, ekteskap,traumer osv. Flere av de jeg traff har aldri fått bearbeidet stygge traumer.

Meg selv som har vært igjennom div,så beg. det med vondt her, og vondt der.

Jeg blir skremt av hvor mange av disse pasienetene som er ufør.

tror mye kunne vært spart for samfunnet, for pasientene om de ble utredet av en psykolog, psykiater. Den syken sitter mellom ørene.

Glad de fant ut at det ikke var den diagnosen for da hadde jeg nok blitt sittende i den diagnosen.

Anonym poster: 05be517773a85b401b24d63b3d80d9f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter to år med helvete i kroppen, og feildiagnose osv er jeg på bena, friskere enn noe sinne.

Det har vært sykemld,div diagnoser osv. Siste diagnosen var fibriomyalgi. Heldigvis fant en ekspert ut at det ikke var det.

Bor på en liten plass osv...forbausende mange med den diagnosen. En sekkepost?

I min lange periode som strekker seg lengre enn to år traff jeg mange med den diagnosen. Noen kjente jeg til fra de var helt unge,andre ble jeg kjent med.

Felles for de var at de ikke alltid har hatt det helt greit. Det kan være familie, ekteskap,traumer osv. Flere av de jeg traff har aldri fått bearbeidet stygge traumer.

Meg selv som har vært igjennom div,så beg. det med vondt her, og vondt der.

Jeg blir skremt av hvor mange av disse pasienetene som er ufør.

tror mye kunne vært spart for samfunnet, for pasientene om de ble utredet av en psykolog, psykiater. Den syken sitter mellom ørene.

Glad de fant ut at det ikke var den diagnosen for da hadde jeg nok blitt sittende i den diagnosen.

Anonym poster: 05be517773a85b401b24d63b3d80d9f1

Jeg har også vært igjennom akkurat det samme. Har skjønt at jeg er ute av det nå.

Jeg ble vel heller skremt av hvor mye psykiske påkjenninger kan ødelegge fysisk helse.

Anonym poster: c3fea3b11d91c31389508a85e8ba8368

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...