Gå til innhold

Han tuller om nakenbading..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal til syden med en vennegjeng i februar, og han ene har jeg et skikkelig godt øye til. Han har begynt å tulle med at jeg og han skal dra på stranden en kveld for å nakenbade. Ingenting har skjedd mellom oss enda og jeg trodde ikke han var interessert i meg.

Kan det bety at han er interessert og at han vil ha sex med meg? Det virker helt surrealistisk for meg og derfor må jeg spørre..

Anonym poster: 0b50380e4d72de1100706b6d83fa3edd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han bare tuller.

• Liker 1
Skrevet

Nei,han vil ha sex.

Anonym poster: 31a0977aaf68a8451ee1e0455d4d7095

• Liker 5
Skrevet

Pleier nakenbading alltid å ende med sex?

Hvis du har et godt øye til ham, men er usikker på om han er interessert, hvorfor kan ikke bare du ta første skrittet? Da finner du det jo fort ut.

• Liker 1
Skrevet

1 Kanskje han vil ha sex

2 Kanskje han bare vil se deg naken

3 kanskje han er nudist?

Anonym poster: 2fb84d63be4bf782d246a4c47d55adfc

• Liker 1
Skrevet

Bli med han på nakenbading, så finner du ut.

• Liker 2
Skrevet

Han har lyst på nakenbad, og inviterer deg med.

Om dere vil noe mer, finner du ut på akkurat samme måte som om det hadde vært andre aktiviteter invitasjonen i utgangspunktet gjaldt.

Det er ikke vanskeligere enn det.

Anonym poster: d917e5d9b3342c01551adfe84f999979

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke problemet. Hvis han vil ha kun deg med på nakenbading, så må han kle av seg.

Og da må jo du gjøre det også. Kanskje blir det sex? Og er det ikke det du vil?

Likevel bedre å gå på nakenstranden om dagen. Da kan dere bli brune også, uten hvite merker.

Men kan ikke ha sex da, når det er mye folk der.

Hvorfor LURE på alt. Just do it!

Anonym poster: 312f0a8927b56565a7109ccb6f0d884e

Skrevet

Invitasjon til nakenbading sier ikke noe om sex for min del. Jeg har nakenbadet med mange av begge kjønn bare vi to og flere uten at det har ligget noe seksuelt bak. Når jeg har badet naken med noen av motsatt kjønn tipper jeg at det i 80% av tilfellene ikke var aktuelt for meg å ha sex med de. Noen ganger har jeg selv vært i forhold eller de har vært det. I en del tilfeller var vi begge ledige men jeg var ikke interessert i noe seksuelt alikevel.

Men nå har jeg, som en del som vokste opp på 70-tallet, høyere terskel for sex enn for nakenbading. Sex synes jeg hører hjemme i et forhold man ønsker å satse på mens nakenbading kan man gjøre med nesten hvem som helst. De gangene jeg inviterte en av motsatt kjønn på nakenbading så var det fordi jeg opplevde vedkommende som en trygg person som turte å tenke selv og å gå utenom tillærte konvensjoner.

Men i dag er nakenhet sterkt knyttet opp mot sex. Alminnelig nakenhet eksisterer vel nesten ikke. Så det er mulig at når dagens unge spør om nakenbading så spør de om sex.

Hvis du er trygg på han så synes jeg du skal vurdere det ut fra hva du selv har lyst på uavhengig av sex og ønske om forhold. Kanskje han kan være en grei kamerat man kan nakenbade med men ikke ha et sexforhold med? Eller kanskje du ikke vil nakenbade med han men gjerne ha både sex og forhold?

Anonym poster: b8f13df1dcc6860ed6ef70d1fc027cf7

• 4 uker senere...
Skrevet

Nakenbading kan du gjøre med hvem som helst.

Det er noe koselig man gjør sammen.

Ekstra koselig uten klær.

Det betyr ikke at det blir sex, ikke noe antydning om sex, ikke noe avtale om sex.

Men sex kan det bli likevel.

Først og fremst noe man gjør sammen med nære venner.

Anonym poster: 312f0a8927b56565a7109ccb6f0d884e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...