Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke lyst..blir dårlig av bare tanken, men jeg vet det er til det beste for meg selv..

Burde jeg sende en mail/SMS, skrive litt og si hva jeg føler rundt alt? Eller ignorere om han tar kontakt?

Har prøvd å bryte kontakten flere ganger..

Videoannonse
Annonse
Gjest winston
Skrevet

Spørs jo hvordan/hvor godt dere kjenner hverandre.

Skrevet

Bryt all kontakt tvert, og dersom h*n kontakter deg så send en kort mld opp igjen med at du ikke ønsker noe kontakt nå, for din egen skyld.

Skrevet

Å ignorere vedkommende er feigt synes jeg.

• Liker 3
Skrevet

Vet at ignorering ikke er noe særlig..Men han har jo ikke hørt på meg når jeg har bedt ham la meg være i fred. Han har gjort meg så utrolig mye vondt, og føler ikke at jeg skylder ham noe. Han har også ignorert meg flere ganger tidligere..

Kanskje bare vente til han tar kontakt, og da si at jeg er fornøyd med livet mitt sånn son det er nå, og at jeg ikke er interessert i å snakke eller treffe ham mer? Jeg har vært ganske hard tidligere, men det hjalp ikke..

Skrevet

Han er forresten eksen min som dumpet og knuste meg totalt. Og har oppført seg som en dritt i etterkant i tillegg.

Gjest garbage/søppel
Skrevet

Å ignorere noen er feigt!!

Uansett hvor mye dritt h*n har slengt til deg, så er det eneste riktige å snakke ansikt til ansikt.

Jeg ble dumpet av kjæresten min etter 1,5 år via tlf og mail fordi jeg ved et engangs tilfelle hadde gått inn på meldingene hans og fikk sett ei meld fra ei eldre dame som oppfordret han til å gjøre det slutt med meg. Jeg følte selvfølgelig for å ta opp emnet, men dagen etter fikk han nok. Han ringte å gjorde det slutt. Har fått pratet med han 35 min tilsammen etter bruddet. 5 min da han, sammen med faren og kameraten kom opp med tingene jeg hadde i huset hans. og 30 min da jeg uanmeldt gikk opp til han for å prøve å komme frem til forsoning. Ellers mener han at vi har kommet veldig greit ut av det på via email. Rett før jul fikk jeg nok og fortalte han via mail hva jeg synes om hans måte å behandle et annet menneske på. Har fortsatt ikke fått svar. Han har slettet alle innleggene på FB, tom et uskyldig innlegg som "Hallo:)" som jeg skrev forrige feb da vi fortsatt var sammen. Greit nok at han slettet innleggene med hjertet og små kjærlighets erklæringer, men "hallo:)"????

Han ignorer meg fullstendig, og jeg føler meg som søppel. Bruk og kast opplegget!

Åå, nevnte jeg at han er 30 år?!?

Uansett, poenget mitt er: Har du fortid med noen, så skylder du dem UANSETT en ordentlig samtale. Jeg tror ingen har noen anelse om hvor mye det ødelegger den andre personen å behandle dem så respektløst. Det kan skade for livet.

Jeg sier ikke at jeg var perfekt på noen måte i forholdet, ingen av oss var det. Men respekt for sin neste viser integritet, ære og storsinn!!

Avvis h*n på an fin måte. Sinne eller irritasjon løser ingenting!

Skrevet
Han ignorer meg fullstendig, og jeg føler meg som søppel. Bruk og kast opplegget!

Åå, nevnte jeg at han er 30 år?!?

Ikke enig, det er alltid en grunn på hvorfor du blir ignorert og personen behøver ikke å forklare seg ..... Alder har ikke noe å si !
Gjest Smile :D
Skrevet

Ikke enig, det er alltid en grunn på hvorfor du blir ignorert og personen behøver ikke å forklare seg ..... Alder har ikke noe å si !

Klart alder har noe å si.. Modenhet har alt å si. HVordan du takler livet.

Å ignorere noen er feigt.

Vis modenhet å gjør det som er rett!!

Skrevet

Send en sms og gi en beskjed om at det er best dere ikke har kontakt mer.

Skrevet

Hva sier han de gangene du prøver å bryte kontakten da? Kan du kanskje møte opp på døra hans og forklare ham face-to-face hvorfor du ikke ønsker å ha noe mer med ham å gjøre?

Anonym poster: 4e3de2d9dfe447a02e0251a082425b30

Skrevet

Vet at ignorering ikke er noe særlig..Men han har jo ikke hørt på meg når jeg har bedt ham la meg være i fred. Han har gjort meg så utrolig mye vondt, og føler ikke at jeg skylder ham noe. Han har også ignorert meg flere ganger tidligere..

Kanskje bare vente til han tar kontakt, og da si at jeg er fornøyd med livet mitt sånn son det er nå, og at jeg ikke er interessert i å snakke eller treffe ham mer? Jeg har vært ganske hard tidligere, men det hjalp ikke..

Kutt all kontakt. Det er det eneste som hjelper.

Skrevet

Du skriver at han har behandlet deg dårlig, hvis det er vold involvert i bildet så kan du trygt bryte all kontakt og gi ham beskjed om at du politianmelder dersom han plager deg mer .

Skrevet

Ignorering er utrolig feigt og stygt gjort, og ødeleggende for den som blir utsatt for det. Det koster så lite å vise respekt, og behandle andre slik du vil bli behandlet selv.

I din situasjon ville jeg latt ham vite hvordan du har det, og at du på grunn av dette ikke ønsker mer kontakt, SÅ kan du ignorere hvis han ikke godtar dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...