Gå til innhold

Tarot for Single

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lesning for Flyndrefanten og Stor & Sterk.

Narren.

Stor & Sterk er visst mye godt av typen som mener "alt går" når det kommer til utseende, men jeg har på et vis inntrykk av at han har lagt seg i merke til håret ditt.

Stavkongen.

Han synes du er ganske magnetisk, fyren er helt klart nysgjerrig på deg, men om det er en større fascinasjon der, er ikke godt å si, men det er helt klart bare å smi mens jernet er varmt

Vognen.

Du må vise ham at du liker ham for ham og ikke fordi han er lekker eller noe annet. Han er faktisk ganske brent og blitt litt tilbakeholden med å vise kvinner interesse. Så foreslå å gjøre noe bare du og ham og gjør litt stas på ham.

Lykke til.

Du traff spikeren på hodet med det som er i uthevet skrift her! Akkurat de samme inntrykkene jeg har fått av ham, litt sykt? :sjokkert: Hehe tusen takk Gjest!!! :hug: Nå kan jeg legge meg litt roligere ikveld :biggrin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil, loffen

Anonym poster: 7b097c5d35fc568d60953e4fbb2053af

Skrevet

lucky day!

skal du ha bokstavar?

isåfall er dei SB

SB er fin i brus.

Du traff spikeren på hodet med det som er i uthevet skrift her! Akkurat de samme inntrykkene jeg har fått av ham, litt sykt? :sjokkert: Hehe tusen takk Gjest!!! :hug: Nå kan jeg legge meg litt roligere ikveld :biggrin:

Høres bra ut,'

Jeg vil, loffen

Anonym poster: 7b097c5d35fc568d60953e4fbb2053af

Beklager.

Skrevet

ÅÅ, jag väntar med spänning :) Du är rättvis och snäll du Gjest, som tar de som kom först med att säga att de ville. Bra egenskaper det där! :)

Skrevet

Vad betyder #71, #3, #23 ? Fick sådan lust att klicka på dem så blev nyfiken på din tolkning av dem Gjest.

Skrevet

Nusseli, jeg hefter ikke med bildene pga det blir ti stk

1. Hvilke egenskaper er Polisen og K tiltrukket til generelt?

Polisen: Dreamer Two, K: Pan.

Polisen liker kjølige intellekteuell typer som ser veldig i svart hvitt og K liker mer av den avslappende typen som liker å ha det gøy, kvinner som er mer enn middels opptatt av sex. .

2. Hva synes (Polisen og K) om mitt utseende?

Polisen:: Dance King og K: Dancer nine.

Polisen synes du er fin, men er alltid av den formening om at alt kan forbedres, uansett hva det er. K derimot synes du ser ut som drømmedamen.

3. Hva synes (Polisen og K) om min personlighet

Polisen: Dancer 6 og K: Warrior Two.

Polisen synes du er snill og grei, du minner ham om noen han kjente en gang og K beundrer din begeistring for nye ting.

4. Hva vil (Polisen og K ) synes om å gå på en date med meg?

polisen: The Dreamer Air og K Warrior Nine.

Polisen vil ha alt sånn som han vil ha det når han er date, det er ikke opp til forhandling pga det er bare sånn en fin kveld for ham er, mens K derimot han vil ikke forstå sitt hell hvis du bad ham med ut pga du er hans drømmedame, så til og begynne med vil han være litt vaktsom pga han mener du er litt out of his league, som det så pent heter.

5. Råd for å få oss sammen på mer permanent basis.

Polisen: Dancer Eight og K Solen..

Dnceren sier: Vend ryggen til polisen pga han vil ikke være en fyr som du vil like å tilbringe mye tid med pga han er aldri fornøyd med noe som helst. Han er en sur fyr som skal ha ting på sin måte, kontrollerende bak en søt maske. K derimot kan bli solen i livet ditt, men da må du vise ham at du liker ham også. Vis initiativ og send røde roser på Valentines dag.

Håper det her har vært hjelpsomt.

Skrevet

Vad betyder #71, #3, #23 ? Fick sådan lust att klicka på dem så blev nyfiken på din tolkning av dem Gjest.

kortnr i rekken bare, f. eks 1/78.
Skrevet

Nusseli, jeg hefter ikke med bildene pga det blir ti stk

Polisen: Dreamer Two, K: Pan.

Polisen liker kjølige intellekteuell typer som ser veldig i svart hvitt og K liker mer av den avslappende typen som liker å ha det gøy, kvinner som er mer enn middels opptatt av sex. .

Polisen:: Dance King og K: Dancer nine.

Polisen synes du er fin, men er alltid av den formening om at alt kan forbedres, uansett hva det er. K derimot synes du ser ut som drømmedamen.

Polisen: Dancer 6 og K: Warrior Two.

Polisen synes du er snill og grei, du minner ham om noen han kjente en gang og K beundrer din begeistring for nye ting.

polisen: The Dreamer Air og K Warrior Nine.

Polisen vil ha alt sånn som han vil ha det når han er date, det er ikke opp til forhandling pga det er bare sånn en fin kveld for ham er, mens K derimot han vil ikke forstå sitt hell hvis du bad ham med ut pga du er hans drømmedame, så til og begynne med vil han være litt vaktsom pga han mener du er litt out of his league, som det så pent heter.

Denne siste visste jeg ikke helt hvordan jeg skulle tolke det, og vet ikke helt vad jeg selv tror om hva de hadde likt om en dejt..

Polisen: Dancer Eight og K Solen..

Dnceren sier: Vend ryggen til polisen pga han vil ikke være en fyr som du vil like å tilbringe mye tid med pga han er aldri fornøyd med noe som helst. Han er en sur fyr som skal ha ting på sin måte, kontrollerende bak en søt maske. K derimot kan bli solen i livet ditt, men da må du vise ham at du liker ham også. Vis initiativ og send røde roser på Valentines dag.

Håper det her har vært hjelpsomt.

Tusen tack Gjest! Detta ska jag drömma om och analysera lite till :) Allt om K verkar ju stämma ganska så bra, innerst inne (han är snäll om inte han har en dålig dag). Det med O är jag inte säker på, känner han inte än....

Ska hålla dig uppdaterad om hur det går så får vi se vad framtiden bringar. Tack igen snälla du :-)

Skrevet (endret)

Bortevekk pga manglende feedback på kortene fra sterner og planeter.

Endret av Gjest
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

tusen takk, Gjest!!

Skrevet

tusen takk, Gjest!!

Vær så god, men du bør da gi bedre feedback. ;)

Skrevet

lyst til å legge for en til? :laugh:

Skrevet

lyst til å legge for en til? :laugh:

Beklager vennen.

er ikke helt sikker på om legget fungerer helt etter forventningene mine, jeg synes ikke den fløt så bra, men skal finne ut av en annen en, en dag, og da kan jeg sende på en pm først for å høre om du vil bli med.

Skrevet

Ok, ja gjør gjerne det :)

Skrevet

Kan være at det er stokken også da, så jeg skal prøve med de to som jeg bruker til vanlig en kveld også.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Vær så god, men du bør da gi bedre feedback. ;)

det beklagar eg!!

mykje av det stemte; kva han generelt likar er eg usikker på, men han har fått med seg at eg er pen! :nigo:

og huset vaskar eg alltid før besøk. første daten var faktisk heimalaga pizza!!

Skrevet

det beklagar eg!!

mykje av det stemte; kva han generelt likar er eg usikker på, men han har fått med seg at eg er pen! :nigo:

og huset vaskar eg alltid før besøk. første daten var faktisk heimalaga pizza!!

Da er du i rute.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Sulosi, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...