Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2013 #1 Skrevet 25. januar 2013 (endret) Trenger tre single forsøkspersoner til et legg jeg jobber med for tiden. Den handler om å finne ut av om det finnes en tiltrekning eller ikke. Legget ser slik ut: ………………………….1………………………… ……………..2…….….4………….3………….. ………………………….5………………………… 1. Hvilke egenskaper er (?) tiltrukket til generelt? 2. Hva synes (?) om mitt utseende? 3. Hva synes (?) om min personlighet 4. Hva vil (?) synes om å gå på en date med meg? 5. Råd for å få oss sammen på mer permanent basis. Vi skal bruke Tarot of the Sidhe. Endret 25. januar 2013 av Gjest 2
Strikkesokken Skrevet 25. januar 2013 #2 Skrevet 25. januar 2013 Jeg vil, jeg vil! Men hva skal jeg gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2013 #4 Skrevet 25. januar 2013 Jeg vil, jeg vil! Men hva skal jeg gjøre? JAG VILL!!! ... Dere gir meg noe å jobe med, et navn/økenavn/forbokstav på den skapningen dere kunne tenkt dere å bli bedre kjent med.
Nusseli Skrevet 25. januar 2013 #5 Skrevet 25. januar 2013 Jeg vil, jeg vil! Men hva skal jeg gjøre? Lurer jag å på... hihi Har precis gråtit mig ihjäl här en liten stund så att få tankarna till at det finns en framtidsman hade betytt mycket för nattsömnen känner jag. Åå, du räddar min fredag i så fall Gjest!
Strikkesokken Skrevet 25. januar 2013 #6 Skrevet 25. januar 2013 (endret) Dere gir meg noe å jobe med, et navn/økenavn/forbokstav på den skapningen dere kunne tenkt dere å bli bedre kjent med. Okei. Min mann heter Stor og Sterk, funker det? Endret 25. januar 2013 av Flyndrefanten
Nusseli Skrevet 25. januar 2013 #7 Skrevet 25. januar 2013 Dere gir meg noe å jobe med, et navn/økenavn/forbokstav på den skapningen dere kunne tenkt dere å bli bedre kjent med. Vad om jag har en som jag haft tidigare och en som jag inte känner så bra än i tankarna.. Är liksom inte helt säker på vad mitt lilla hjärta vill.. Kan man ta två olika skapningar ?
Nusseli Skrevet 25. januar 2013 #8 Skrevet 25. januar 2013 Jag säger polisen och K (två olika personer).
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2013 #9 Skrevet 25. januar 2013 Alright. Min mann heter Stor og Sterk, funker det? Ja da. Vad om jag har en som jag haft tidigare och en som jag inte känner så bra än i tankarna.. Är liksom inte helt säker på vad mitt lilla hjärta vill.. Kan man ta två olika skapningar ? Vel, du får en A og en B. Du må velge økenavn på dem. 2
Nusseli Skrevet 25. januar 2013 #10 Skrevet 25. januar 2013 Ja da. Vel, du får en A og en B. Du må velge økenavn på dem. A = polisen B= K
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2013 #11 Skrevet 25. januar 2013 Da starter med Flyndrefanten og Stor & Sterk. 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2013 #13 Skrevet 25. januar 2013 Lurer jag å på... hihi Har precis gråtit mig ihjäl här en liten stund så att få tankarna till at det finns en framtidsman hade betytt mycket för nattsömnen känner jag. Åå, du räddar min fredag i så fall Gjest! Han fins. Tror ikke du skal bekymre deg for det, skjønne frøken. Han dukker opp når du minst venter det :-) Anonym poster: 2704597118c29ca17d0a56f31fdefa4d
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 25. januar 2013 #14 Skrevet 25. januar 2013 eg vil!!!!!!!! kva gjer eg?
katyperry Skrevet 25. januar 2013 #15 Skrevet 25. januar 2013 Jeg vil også være med!!! Navnet får være.... læreren!
Nusseli Skrevet 25. januar 2013 #16 Skrevet 25. januar 2013 Han fins. Tror ikke du skal bekymre deg for det, skjønne frøken. Han dukker opp når du minst venter det :-) Anonym poster: 2704597118c29ca17d0a56f31fdefa4d Tack, det var snällt
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2013 #18 Skrevet 25. januar 2013 Lesning for Flyndrefanten og Stor & Sterk. 1. Hvilke egenskaper er Stor % Sterk tiltrukket til generelt? Justice. Stor & Sterk liker damer, altså voksne kvinner og ikke jenter med prinsessenykker. De skal være balansert og se saken fra flere hold og ikke rope "meg, meg, meg". En klar intelligens som er ærlig. Rene følelsesmennesker kan ikke Stor & Sterk noe med mer. Det blir for mye for ham. 2. Hva synes Stor & Sterk om mitt utseende? Narren. Stor & Sterk er visst mye godt av typen som mener "alt går" når det kommer til utseende, men jeg har på et vis inntrykk av at han har lagt seg i merke til håret ditt. 3. Hva synes stor & Sterk om min personlighet Stavkongen. Han synes du er ganske magnetisk, fyren er helt klart nysgjerrig på deg, men om det er en større fascinasjon der, er ikke godt å si, men det er helt klart bare å smi mens jernet er varmt 4. Hva vil Stor & Sterk synes om å gå på en date med meg? 3/Beger. Det vil han så aboslutt like og vil gjøre alt for at det skal bli en bra kveld. En plass hvor man får servert sjømat og hvitvin vil være greia hans. Ikke noe pizza for to i første omgang. Det blir for intimt. 5. Råd for å få oss sammen på mer permanent basis. Vognen. Du må vise ham at du liker ham for ham og ikke fordi han er lekker eller noe annet. Han er faktisk ganske brent og blitt litt tilbakeholden med å vise kvinner interesse. Så foreslå å gjøre noe bare du og ham og gjør litt stas på ham. Lykke til. 2
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2013 #19 Skrevet 25. januar 2013 eg vil!!!!!!!! kva gjer eg? Da er du nr tre.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 25. januar 2013 #20 Skrevet 25. januar 2013 Da er du nr tre. lucky day! skal du ha bokstavar? isåfall er dei SB
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå