Gå til innhold

Netflix me!


Silfen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sett. :Knegg: I'm a tough nut to crack.

Mulig jeg må bevege meg inn på andre sjangre, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hummelihum. Mellomtjener?

Lastet ned plugin for å se usagreier, men nå får jeg ikke koblet til chrome fordi;

En mellomtjener er en tjener som fungerer som et mellomledd mellom datamaskinen din og andre tjenere. Akkurat nå er systemet ditt konfigurert for å bruke en mellomtjener, men Google Chrome kan ikke koble seg til mellomtjeneren.

Her er noen forslag:

  • Hvis du bruker en proxy-tjener, sjekker du proxy-innstillingene eller kontakter en systemansvarlig for å kontrollere at proxy-tjeneren fungerer. Hvis du tror at du ikke trenger å bruke en proxy-tjener, kan du endre proxyinnstillingene:Gå til Chrome-menyen > Innstillinger > Vis avanserte innstillinger > Endre innstillinger for mellomtjener > LAN-innstillinger og fjern avmerkingen for «Bruk en mellomtjener for LAN-nettverket».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm, min amerikanske netflix har akkurat klikka... funker den hos dere? Skrur jeg av pluginen så fungerer den derimot helt fint igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Har du sett miniserien "The lost room"? Jeg likte den veldig godt ihvertfall.

Jeg har sett hele første sesong av V og håper sesong 2 kommer snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, min amerikanske netflix har akkurat klikka... funker den hos dere? Skrur jeg av pluginen så fungerer den derimot helt fint igjen..

Samme har skjedd hos meg. :( Bruker firefox. I går restartet jeg firefox og da funket det igjen, men i dag fungerer det ikke uansett hva jeg gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Skaff den amerikanske plug-inen til nettleseren din.

Den heter Media Hint og kan lastes ned gratis og helt ufarlig her.

Det som skjer er at pluginen skifter innstillene dine, slik at du får tak i ALT det amerikanske utvalget. Det påvirker ikke streaminghastighet eller noe. Det er ekstremt genialt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

Samme har skjedd hos meg. :( Bruker firefox. I går restartet jeg firefox og da funket det igjen, men i dag fungerer det ikke uansett hva jeg gjør...

Jeg har også hatt problemer, men det hjelper å restarte firefox. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, gjorde det i går og i dag virket den. Men utvalget i min sjanger var ikke så bra iallfall.

Endret av Silfen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sett mye av Fringe iallfall. Falt av lasset etter noen sesonger. Kanskje jeg burde sjekke hvor langt jeg var kommet og gitt den en sjanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett.

Hva med noen som ser opplagt dårlig ut og som man ikke gidder sjekke, men som er bra likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...