Gå til innhold

Har jenter mer testosteron etter feminiseringen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skulle nesten tro jenter har testosteron som en okse nå for tiden. De knuller ukritisk med gutter fra de er 17-18 år, og tenker ikke over at det er lite tiltrekkende for en fremtidig partner, men det er det, definitivt. Jeg kjenner en jente som kanskje har hatt sex med 5 forskjellige gutter, og hun er 18 år!! Har jenter forhøyet testosteronnivåene sine betraktelig etter likestillingen eller er det noe jeg ikke har fått med meg her? :P

Anonym poster: 1738f9cf749c4519e9dd48e9b95ca7c2

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse jentene knuller jo med noe som sikkert er like ukritiske..... Hva hadde skjedd med disse gutta hvis alle jenter sluttet å knulle rundt?

• Liker 2
Skrevet

Nei, men kvinnefrigjøringen har fått det for seg at kvinner må bli mer som menn, samtidig som menn må bli mer som kvinner. Et merkelig og unaturlig prosjekt, som jeg tviler vil slå ut heldig for samfunnet som helhet. Kvinners evne til å knytte seg til èn partner svekkes hver gang de har sex med en ny partner.

• Liker 5
Skrevet

Nei, men kvinnefrigjøringen har fått det for seg at kvinner må bli mer som menn, samtidig som menn må bli mer som kvinner. Et merkelig og unaturlig prosjekt, som jeg tviler vil slå ut heldig for samfunnet som helhet. Kvinners evne til å knytte seg til èn partner svekkes hver gang de har sex med en ny partner.

Hva men menns evne til å knytte seg til en partner? Eller er ikke det naturlig for menn?

• Liker 4
Skrevet

Disse jentene knuller jo med noe som sikkert er like ukritiske..... Hva hadde skjedd med disse gutta hvis alle jenter sluttet å knulle rundt?

Da kommer de på kg og klager på ubalansen i sjekke marknaden og hvor fælt det er å være mann på byen, å få sex burde være en menneskerettighet :opplyser:

• Liker 8
Gjest Gunfreak
Skrevet

Skulle nesten tro jenter har testosteron som en okse nå for tiden. De knuller ukritisk med gutter fra de er 17-18 år, og tenker ikke over at det er lite tiltrekkende for en fremtidig partner, men det er det, definitivt. Jeg kjenner en jente som kanskje har hatt sex med 5 forskjellige gutter, og hun er 18 år!! Har jenter forhøyet testosteronnivåene sine betraktelig etter likestillingen eller er det noe jeg ikke har fått med meg her? :P

Bryr meg ikke i det hele tatt om en dame jeg ble sammen med hadde kulla 5-15-30 stykker.

• Liker 3
Skrevet

Da kommer de på kg og klager på ubalansen i sjekke marknaden og hvor fælt det er å være mann på byen, å få sex burde være en menneskerettighet :opplyser:

Helt klart. Og at det er femnaziene sin skyld. Livet er urettferdig.....

• Liker 4
Skrevet

Helt klart. Og at det er femnaziene sin skyld. Livet er urettferdig.....

Jepp, her er det om gjøre å trø gass pedalen i bånn og opprette den ene tråden være enn den andre enten er vi for pripne og kipe kjæringer, ellers er vi noen løse horer med andre ord doomed if you do damned if you don't..

• Liker 2
Skrevet

Ja, like før vi anlegger skjegg nå.

Anonym poster: e238aaa039f8e790be7da6911ca66e1a

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hva men menns evne til å knytte seg til en partner? Eller er ikke det naturlig for menn?

Kvinner skiller ut oksytocin under sex. Det gjør at de får en emosjonell kobling til sin partner. Jo flere partnere, jo mer vil denne funksjonen svekkes. Menn skiller ikke i nærheten så mye oksytocin ut under sex.

Oksytocin skilles også ut i stor grad under fødsel. Det gjør at kvinnen knytter et svært sterkt bånd til barnet.

Endret av darth Vader
Skrevet

Kvinner skiller ut oksytocin under sex. Det gjør at de får en emosjonell kobling til sin partner. Jo flere partnere, jo mer vil denne funksjonen svekkes. Menn skiller ikke i nærheten så mye oksytocin ut under sex.

Oksytocin skilles også ut i stor grad under fødsel. Det gjør at kvinnen knytter et svært sterkt bånd til barnet.

Fungerer nok ikke slik, nei.

• Liker 5
Skrevet

gutter har lov,de er menn,de er visuelle,de er erobrere ;) Og dette er tanker av noen ETTER feminiseringen! tenk deg før da dere!

Den er ikke langvarig

Anonym poster: dd1f9e8258301de58a29329c943a91b7

• Liker 2
Skrevet (endret)

Den er ikke langvarig

Jo, den er langvarig. Selvfølgelig må den pleies ellers vil det emosjonelle båndet dø ut.

Jo flere partnere en kvinne har, jo mer vil denne funksjonen svekkes. Hjernen tilpasser seg stimuli og blir mindre sensitiv for oksytocin. Som igjen medfører at kvinnens emosjonelle bånd til mannen svekkes ved sex. Dette er biologiske fakta.

Dette er som alle andre stimuli. Jo mer menneskekroppen utsettes for noe, jo høyere blir toleransen.

Endret av darth Vader
Skrevet

Jo, den er langvarig. Selvfølgelig må den pleies ellers vil det emosjonelle båndet dø ut.

Jo flere partnere en kvinne har, jo mer vil denne funksjonen svekkes. Hjernen tilpasser seg stimuli og blir mindre sensitiv for oksytocin. Som igjen medfører at kvinnens emosjonelle bånd til mannen svekkes ved sex. Dette er biologiske fakta.

passer bra det,i og med at i følge biologien så skal menn pule mest mulig rundt. Blir jo perfekt samfunn,alle får pult alle.

• Liker 2
Skrevet

passer bra det,i og med at i følge biologien så skal menn pule mest mulig rundt. Blir jo perfekt samfunn,alle får pult alle.

Skrevet

Ikke for mennesket. mennesket er k-reproduktiv. få avkom som krever mye omsorg og beskyttelse.

videre, alle suksessfulle samfunn er basert på kjernefamilien og stabile, monogame parforhold. jeg er langt fra religiøs, men stabile parforhold gir et mer stabilt, fredelig og produktiv samfunn.

Skrevet (endret)

så lenge jeg er den siste bryr jeg meg lite om antallet. det er jo stort sett sjalusi/usikkerhet og frykten for utroskap som gjør at noen kan reagere.

at hun har høy sexlyst er ellers et krav :P ikke negativt

Endret av Guybrush
  • Liker 2
Skrevet

alle suksessfulle samfunn er basert på kjernefamilien og stabile, monogame parforhold.

Og hvilke samfunn idag er representativ for en slik litt tvilsom karakteristikk?

Anonym poster: 81a43ecdcc6e7dc4d82a8f789561dd7b

• Liker 2
Skrevet

Skulle nesten tro noen har testosteron som en okse nå om dagen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...