AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 Isj, hater å spørre om dette, men er bedre enn å la det gå uten svar. Den siste uken har jeg hatt noe brunt utflod som av og til lukter. Når jeg har vasket meg der nede i dusjen har jeg også merket noen få ganger "klump" i skjeden som ser ut som størknet blod eller noe annet. Typ slimete. Noen ide? Bortsett fra dette blir jeg ikke plaget med kløe eller lignende, så tror ikke det er sopp. Kan jo heller ikke være gravid da jeg ikke har hatt sex på 6 måneder? Andre spørsmålet mitt er noe som freaket meg ut her om dagen. Jeg hadde vært på byen og festet og alt var fint. Morgenen etter lå jeg og slappet av og noe jeg TRODDE var luft kom ut av rumpa. Men jeg lærte fort at jeg "gikk på do" og måtte løpe på doen. Vet ikke om dette er det som er diare, men jeg hadde egentlig ingen forvarsel om dette og det var ganske flytende. Måtte hoppe rett i dusjen etterpå. Siden denne episoden (første gang i mitt liv) har jeg vært veldig redd for at dette skjer igjen, spesielt når jeg ikke er hjemme. Dermed har jeg litt panikk i skoletimene, eller kino hvor jeg sitter en stund. og jeg innbiller meg at det kan skje igjen i offentligheten.. Kan dette ha noe med at jeg har gått 3 uker på lavkarbo-kosthold? Ingen stivelse eller mel i min kost.... Setter veldig pris på svar! Anonym poster: bc2bb0af1231ca0629b73be1bae08cdf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå