Gå til innhold

eksamen i IKT


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hjeeelp , jeg har snart skriftelig eksamen i ikt (nettverk, programvare og maskinvare)

alle hjelpemidler er tillatt bortsett fra notater, lærebok og internett..

Jeg har tenkt til å kjøpe Mitt dataleksikon og Pc for dummies..

Er det noen som vet om noen linker hvor jeg kan laste ned / skrive ut noe jeg kan får bruk for...

jeg er null på nettverk...og regne ut IP adresser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg har jobbet som lærling i 9 mnd nå. IKT. Og det er en stund til jeg skal opp til eksamen. Gruer meg skikkelig. Jeg har ikke noen spes råd å gi deg, men ønsker deg bare lykke til.

Og en annen ting. Hva er det du vet om eksamen som du skal ha? kan du fortelle meg?

---

Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hei og takk til alle dere som tok dere tid til å svare, jeg skal ta en titt på de sidene.

Og du som er lærling, du ståe bedre stilt enn meg, man lærer mer av å jobbe med saker og ting enn å bare lese det fra boken. Eksamen kommer til å være en case oppgave regner vi meg. ....du er it ansvarlig, gi forslag til forbedring av deres nettverk. da skal man vurdere nye løsninger, oppgraderinger, hvordan sette opp nettet, hub eller svitsj osv osv, opplæring av brukerne, lisenser, sikkerhet, eksternebrukere osv. Det var det oppgaven vi hadde til jul handlet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"alle hjelpemidler er tillatt bortsett fra notater, lærebok og internett.."

Noen spesiell grunn til at akkurat notater, lærebok og Internett ikke er tillatt når "alle" hjelpemidler er tillatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...