Gå til innhold

Han fikk den ikke opp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og en kompis avtalte å ha sex da begge var veldig frustrert.

Ferden gikk hjem til han, hvor vi startet å se film.

Vi begynte å rote og klå på hverandre.

Alt gikk bra, helt til han skulle inn i meg.

Da han skulle inn i meg stoppet han plutselig opp og utstyret hans "døde" om jeg kan kalle det det.

Han unnskyldte det med at han var så nervøs (jeg vet begge var veeldig nervøs og ganske kleine ettersom vi bare har vært gode venner).

Han fortalte også at dette hadde skjedd en gang tidligere, da hadde han også vært nervøs.

Vi så videre på filmen, slappet av og koste.

Etter en liten stund skulle vi prøve igjen med samme utfallet. Han fikk den greit opp og alt virket greit helt til han skulle inn i meg, da "døde" den igjen.

Jeg beroet han med at det var ikke noe stress og at han ikke skulle tenke mere på den saken.

Jeg bare lurer på hvorfor sånt kan skje, er det fordi han er nervøs eller er det noe annet?

Vi har godt kontakt enda, og jeg har fått flere meldinger om at vi SKAL få det til og at han gjerne vil treffes flere ganger.

Jeg er bare redd for at jeg ikke ser bra nok ut for han, men han insisterte på at han bare var nervøs, og han er den dag i dag interessert i å prøve flere ganger og vi både snakker og møtes.

Hva kan jeg gjøre eller hva skal jeg tro om dette?

Anonym poster: c2e1be8ef2056728a9ab41ce2c729b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er nervøs.

Anonym poster: b19879d144c392ac9caeaef73bb6aa23

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare redd for at jeg ikke ser bra nok ut for han, men han insisterte på at han bare var nervøs, og han er den dag i dag interessert i å prøve flere ganger og vi både snakker og møtes.

Hva kan jeg gjøre eller hva skal jeg tro om dette?

Anonym poster: c2e1be8ef2056728a9ab41ce2c729b59

Noen som kjenner seg igjen i tankegangen? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper han liker deg godt, derav litt ekstra prestasjonsangst ;)

Det har skjedd meg noen ganger, og jeg kan med hånden på hjertet si at det aldri har vært på grunn av dama.

Anonym poster: 0b9e1fdb562d652a95531da7e400e76d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer på hvorfor sånt kan skje, er det fordi han er nervøs eller er det noe annet?

Vi har godt kontakt enda, og jeg har fått flere meldinger om at vi SKAL få det til og at han gjerne vil treffes flere ganger.

Jeg er bare redd for at jeg ikke ser bra nok ut for han, men han insisterte på at han bare var nervøs, og han er den dag i dag interessert i å prøve flere ganger og vi både snakker og møtes.

Hva kan jeg gjøre eller hva skal jeg tro om dette?

Anonym poster: c2e1be8ef2056728a9ab41ce2c729b59

Det er bare nerver. Jeg opplevde dette en gang selv, at det ikke ville seg da jeg skulle inn i dama. Jeg hadde vært i Afghanistan, så vi hadde ikke sett hverandre på lenge, og da var jeg litt nervøs. Det løste seg etter et par dager, og har aldri vært noe problem siden. Det hadde derfor ikke noe med henne å gjøre.

Hva du kan gjøre? Bare gjør det du kan for at han ikke skal være nervøs. Gjør som du har gjort til nå: Si at det virkelig ikke er noe problem, at sånt skjer og vis at du fortsatt har lyst på ham. Det verste du kan gjøre er å lufte dine tanker om at det kan være at du ikke er fin nok osv. Kanskje tenker du det, men for ham fremstår det bare som ytterligere press på ham, for han vil så gjerne vise at du tar feil. Da går det i hvert fall galt.

Så bare slapp av og gjør ditt for at han kan gjøre det samme.

Anonym poster: cd199e2673c569e41ee12c4f1792ab23

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann her. Dette skjedde med meg for en liten stund siden, med en dame jeg liker veldig godt. Har ikke noe med dama å gjøre, bare meg. Er helt enig med Anonym poster: cd199e2673c569e41ee12c4f1792ab23 over her

Anonym poster: b5d809a89020c6859ecdb23fefe33577

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Tusen takk for svar, dette roet meg veldig :)

Skal fortsette med å vise han at det ikke er noe problem og håper han klarer å slappe mere av etterhvert! :)

Anonym poster: dac8de293c201c5068db579f82b5c5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere puler under totalt feile forutsetninger. Endre sted, tid, stemning og eventuelt hvem dere puler.

Det vet vel ikke du noe om?

Anonym poster: d440624c396131167e3303d7d471570f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere puler under totalt feile forutsetninger. Endre sted, tid, stemning og eventuelt hvem dere puler.

Ihvertfall kan dere (ts og kompis) prøve andre steder, evt en overnatting. Overnattinger er.. koselige :fnise:

Det vet vel ikke du noe om?

Anonym poster: d440624c396131167e3303d7d471570f

Hvordan kan du vite at han ikke vet noe om...hva? At det er feil sted, tid eller person..? Du kunne skrevet "Det har du vel ikke noe med?" som spm isteden om du skulle pirke :P

Mh, jo.

Nå ble jeg nysgjerrig! Fortell! :D

Anonym poster: 141378105207d9d9debfe20ab039bb64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Ihvertfall kan dere (ts og kompis) prøve andre steder, evt en overnatting. Overnattinger er.. koselige :fnise:

Hvordan kan du vite at han ikke vet noe om...hva? At det er feil sted, tid eller person..? Du kunne skrevet "Det har du vel ikke noe med?" som spm isteden om du skulle pirke :P

Nå ble jeg nysgjerrig! Fortell! :D

Anonym poster: 141378105207d9d9debfe20ab039bb64

Pikkfall og grunner til dette. Når en er klar påle og så ender opp med pikk peker på såle så er det noe galt med forutsetningene. Føkk, hvorfor er det ikke salg på teskjeer når en trenger det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pikkfall og grunner til dette. Når en er klar påle og så ender opp med pikk peker på såle så er det noe galt med forutsetningene. Føkk, hvorfor er det ikke salg på teskjeer når en trenger det?

Hadde det vært noe galt med meg regner jeg med at han ikke ville prøvd flere ganger, han ville nok ikke tatt noe mere kontakt og hvertfall ikke møtt meg og invitert meg til overnatting, så der tar du nok feil :)

TS

Anonym poster: dac8de293c201c5068db579f82b5c5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Hadde det vært noe galt med meg regner jeg med at han ikke ville prøvd flere ganger, han ville nok ikke tatt noe mere kontakt og hvertfall ikke møtt meg og invitert meg til overnatting, så der tar du nok feil :)

TS

Anonym poster: dac8de293c201c5068db579f82b5c5ae

Nei, jeg har helt rett, du vil bare ikke lese hva jeg faktisk skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har helt rett, du vil bare ikke lese hva jeg faktisk skriver.

Sorry hvis det var missforståelse, men hva med å heller formulere deg med litt lettere ord enn pikk, påle, såle og hele den teskje greia de?

Anonym poster: dac8de293c201c5068db579f82b5c5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...