Gå til innhold

Mina3's prøvedagbok :-)


Mina3

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Det har vært så gøy å følge alle andre prøvere her, så nå skal jeg jammen skrive litt om meg selv. Min kjære er 35 og jeg er 26. Vi startet å prøve i desember og er nå i vår 2PP. Vi gleder oss masse til en ny epoke i livet og vi har så lyst til at det skal klaffe denne måneden. Jeg er i dag 7dpo og skal teste meg fredag 1.feb. Gleder meg ekstremt masse og håper håper håper! Startet på folat i desember, trener regelmessig, spiser normalt og lever generelt et godt liv. Håper dere vil følge meg og dele erfaringer. Alle tips og triks tas i mot med takk :-) Kanskje du er i samme båt som meg?;-) Stor klem fra Mina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God kveld :-)

De siste dagene har jeg vært på symptomjakt som mange andre. Etter å ha gått på p-piller i 7 år gleder jeg meg stort til å bli mamma. Symptomene har vært murringer i magen, mye luft, litt mer utflod enn normalt, ekstremt trøtt, rare drømmer hver natt og meget oppblåst. Er tynn med flat mage normalt, men nå er det en greit luftig kul der. Har dere andre hatt noen synptomer så tidlig? Er som nevnt 7dpo i dag.

Klem Mina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag alle sammen,

I dag tidlig våknet jeg opp, og gikk inn i dusjen. Jeg har så utrolig såre brystvorter at det gjør vondt å dusje. Det var i tillegg en merkelig "vondt" fra nedre mage på venstre side som strålte ned mot forsiden av benet. Dette har dog gått over nå :ler: Mulig det er noe heeeeeelt annet enn tegn på graviditet også. Jeg hadde igjen merkelige drømmer i natt..

I går kveld når kjæresten og jeg hadde sex så kom det bittelitt brunt ut sammen med sæden hans fra meg etterpå. (Størknet blod).. Håper ikke TR er på vei. Har i hvertfall ikke kommet noe mer etter det :biggrin: :biggrin:

Jeg har ikke ord på hvor mye jeg har lyst på en liten gutt eller jente nå.. :lillesky:

Jeg la meg ned på segen i går og startet å lese "På vei av Gro Nylander", har bare lest et kapittel, men den virker veldig ok for oss som er så spente og venter på en liten spire i magen :rodmer:

Ha en super dag så lenge!

Stor klem fra Mina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg hatt en del slim i papiret når jeg har vært på toalettet, samt at det de siste dagene har vært mer hvit utflod enn normalt. Ikke mye, men nok. Kan dette være et tegn på graviditet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Merkelig greie.. Har hatt så vond rygg de siste dagene, såre pupper og slim i går (som nevnt over). Derfor tok jeg en eggløsningstest igjen i dag fra CB. Er egentlig 9dpo i dag, men den pinnen hadde et smilefjes. Hvilket betyr at jeg har eggløsning igjen? Merkelig denne kroppen altså. Hadde sex igjen nå da, for sikkerthetens skyld :-) Har dette skjedd med noen andre?

Klem Mina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan være at kroppen slipper egget sent, og det kan også være at du har en sen eggløsning.

Tok du test da du trodde EL var sist?

Dette er en av grunnene til at jeg tester med EL tester,for å ha litt kontroll på hva denne kroppen driver med :)

Blir spennende med testing om ikke så alt for lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har tatt eggløsningstest hele perioden for å bli kjent med kroppen min etter p-pille slutt.. Fikk smiley på pinnen den 16.jan og nå den 26.jan.. Merkelig.. Tok en graviditetstest i dag. Mulig det er for tidlig å si, men den ble negativ. Hørt at to egg løsninger kan resultere i tvillinger, men hey, 2 er bedre enn ingen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen KG-kvinner :blomst:

Nå er jeg 11dpo, eller 2dpo.. Litt med tanke på hva den kroppen min egentlig holder på med. Jeg skrev over at jeg hadde fått 2 smiley på cb eggløsningstest med 10 dagers mellomrom. Har googlet dette masse og kommet frem til at man KAN ha 2 eggløsninger på en måned, men man kan kun slippe disse eggene med 24 timers mellomrom. Så i mitt tilfellet er det mest sannsynlig slik at kroppen har produsert hormonet slik at jeg fikk en smiley den 16, men at det faktisk først ble sluppet den 26. Dog blir jeg så forvirret av dette, for jeg var til normal rutinekontroll hos gynekologen min den 18. og hun sa at hun så at jeg hadde hatt eggløsning. Jeg må ringe henne etterpå for å høre.. Jeg tok også en graviditetstest i går og den var negativ. Jeg blir så lei meg når den er negativ. Vet at dette gjelder mange av dere andre også, men jeg skulle så indelig ønske at den var positiv. Min aller beste venninne (som nettopp har fått baby) sier at jeg bør tenke på noe annet, men det er ikke så lett å bare tenke på noe annet..

Jeg vil teste positiv! NÅ! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...