AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 Jeg klarer plutselig ikke å tisse! Det har bare vært sånn i dag og i går, skjønner ikke hvorfor det skjer. Jeg kjenner at jeg må på do, men må bruke kjempelang tid og virkelig PRESSE for å klare å tisse. Synes ikke det stemmer med symptomene for UVI, for jeg må ikke tisse mer enn vanlig og det svir ikke når jeg først tisser. Det bare kommer ikke ut. Har ikke hørt om andre sykdommer som man kan få i forbindelse med vannlating, men er det noen her som har hørt om noe lignende? Kommer til å oppsøke lege om det fortsetter, men føler det er litt drastisk etter bare et par dager. Anonym poster: 5e03c872fc0bdb64ed8fce52e4a1d6a2
mckinley Skrevet 24. januar 2013 #2 Skrevet 24. januar 2013 Har du hatt UVI før? Jeg har vært svært plaget med det, og det kommer i alle former. Noen ganger gjør det ikke like vondt og det er bare veldig vanskelig å tisse. Jeg syns du skal gå på apoteket og kjøpe en UVI-test til 130,- eller besøke legen selv om det ikke har gått så lang tid. Du kan jo ikke gå rundt sånn? Og sannsynligvis vil det bare forverre seg jo lengre du venter. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #3 Skrevet 24. januar 2013 Jeg er litt usikker, jeg tror jeg har hatt det en gang. Det varte bare en dag så jeg gikk ikke til lege den gangen, jeg måtte tisse HELE tiden men klarte det ikke, og det sved noe jævlig. Men som sagt gikk det over etter en dag. Det er ikke slik det er nå, nå bare klarer jeg ikke å tisse. Har ikke vondt. Hva slags test er en UVI-test? Det har jeg ikke hørt om før. Kan teste det ut. Tar gjerne i mot tips dersom noen synes dette høres ut som noe annet enn UVI. Anonym poster: 5e03c872fc0bdb64ed8fce52e4a1d6a2
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #4 Skrevet 24. januar 2013 Urinretensjon høres det ut som, viktig å komme deg på legevakta med en gang ellers kan blære bli strukket og ødelagt. Hvis du ikke har fått tisse på to dager burde du ringe legevakta nå med en gang! Hilsen sykepleiestudent Anonym poster: 17c0f88cd4b4903f93e214eaa2c6b506
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #5 Skrevet 24. januar 2013 Urinretensjon høres det ut som, viktig å komme deg på legevakta med en gang ellers kan blære bli strukket og ødelagt. Hvis du ikke har fått tisse på to dager burde du ringe legevakta nå med en gang! Hilsen sykepleiestudent Anonym poster: 17c0f88cd4b4903f93e214eaa2c6b506 Jo, jeg har tisset en gang i dag og en eller to ganger i går, men må fysisk PRESSE veldig hardt for å få det til, og har brukt rundt en halvtime på toalettet for å få det til. Bør jeg la være å drikke mye mer i dag, i tilfelle jeg ikke klarer å tisse i kveld? Anonym poster: 5e03c872fc0bdb64ed8fce52e4a1d6a2
MJF Skrevet 24. januar 2013 #6 Skrevet 24. januar 2013 Du burde ringe legevakta, hvis det er sånn at blære de er full og bare noe kommer ut kan det som sagt ødelegge blære de. Det er i hvertfall mitt råd!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå