Gå til innhold

hold kjeft og hold meg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har et spesielt behov. Vil møte nye gutter hele tiden og vil egentlig ikke bli kjent med de. Vil invitere de opp i sengen min med en gang. Nå føler jeg at jeg har brukt opp kvota mi. Ser ikke tøsete ut og for andre virker jeg høytidelig eller hard to get mtp sex. Men jeg tenker hver eneste kveld på en ny mann jeg vil ha!!!!!

Nå ønsker jeg å prate med noen som kan kjenne seg igjen i dette. Redd for å fortsette sånn evig og at jeg aldri skal kunne slå meg til ro.

Har hatt langvarige forhold og har aldri vært utro. Men har hatt samme tankene mot slutten bestandig. Nesten så jeg har laget meg en milelang liste jeg må fullføre når det "endelig er over".

Herregud. Drifter....... jeg er så IRRITERT på meg selv..

Anonym poster: 6294066c1cad279fc5c865408ba50ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noe rart med dette innlegget, og måten du skriver på. Nesten så jeg begynner å lure på om du egentlig er mann?

Uansett, det er vel ikke sikkert det er noe verre enn at du har et stort behov for sex, og at sex med fremmede menn er det du finner mest tennende? Kanskje du bare ikke har truffet kjærligheten enda.

Evt er du nymfoman. Da bør du vel gå til psykolog eller noe slikt, istedet for å betro deg til fremmede på nettet..

Anonym poster: 4e6bf9f4b2d480327732041da9547c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spesielt behov. Vil møte nye gutter hele tiden og vil egentlig ikke bli kjent med de. Vil invitere de opp i sengen min med en gang. Nå føler jeg at jeg har brukt opp kvota mi. Ser ikke tøsete ut og for andre virker jeg høytidelig eller hard to get mtp sex. Men jeg tenker hver eneste kveld på en ny mann jeg vil ha!!!!!

Nå ønsker jeg å prate med noen som kan kjenne seg igjen i dette. Redd for å fortsette sånn evig og at jeg aldri skal kunne slå meg til ro.

Har hatt langvarige forhold og har aldri vært utro. Men har hatt samme tankene mot slutten bestandig. Nesten så jeg har laget meg en milelang liste jeg må fullføre når det "endelig er over".

Herregud. Drifter....... jeg er så IRRITERT på meg selv..

Anonym poster: 6294066c1cad279fc5c865408ba50ecc

Jeg vet godt hvordan du har det. Eneste grunnen til at sexlivet med samboer holdes gående er fordi jeg blir så kåt av å fantasere om andre menn. Har ligget med uanstendig mange, og sprenger nok slut-skalaen her på KG. Allikevel har jeg ennå ikke fått kjønnssykdommer, så in your face, pripne moralister! :D

Anonym poster: 5e9f9bda0b37331d1f6dd7b629627380

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe rart med dette innlegget, og måten du skriver på. Nesten så jeg begynner å lure på om du egentlig er mann?

Uansett, det er vel ikke sikkert det er noe verre enn at du har et stort behov for sex, og at sex med fremmede menn er det du finner mest tennende? Kanskje du bare ikke har truffet kjærligheten enda.

Evt er du nymfoman. Da bør du vel gå til psykolog eller noe slikt, istedet for å betro deg til fremmede på nettet..

Anonym poster: 4e6bf9f4b2d480327732041da9547c03

Hvorfor bør h*n gå til psykolog om h*n er nymfoman? H*n kan like gjerne bare leve det ut om h*n liker det. Folk har så sinnssykt anstrengt forhold til sex og gjør det til en så "hellig" greie. Etter at kondomer ble oppfunnet så er det ikke lenger det. Enjoy!

Anonym poster: 5e9f9bda0b37331d1f6dd7b629627380

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte det når jeg skrev. Lurer på hvor mange som tror jeg er mann nå! Er det ikke rart, man må liksom være mann for å ha så drøye drifter. Men desverre. Jeg er bare en halvdesperat jente som tenner på det første kullet og de 10 neste. Etter det er jeg ganske fornøyd. Mener selv jeg har funnet kjærligheten flere ganger. Men eventyrlysten har stått i veien i tillegg til at jeg er en av de som mener at det fins FLERE fisker i havet og at det aldri blir for sent. Med mindre jeg fortsetter sånn her til evig tid...

Nå har jeg kommet dithen at jeg også er småkresen. Og de gutta jeg vil ha hjem er egentlig de som ikke sier ja til alt og er småhard to get.. Så gjør jeg meg selv enda mer frustrert, fordi jeg ikke orker å gå igjennom tre møter før evt sex.

Ja, mulig jeg er nymfoman og jeg er belest om temaet. Jeg snakker heller med 100personer her inne med evt lignende erfaring enn en psykolog som kanskje skjønner hva jeg sier, men ikke forstår hva jeg mener. Går forøvrig til psykolog, men ikke med dette. Jeg trenger bare noen ANDRE i samme sko. Trenger å ikke føle meg helt alene og superspesiell!

Anonym poster: 6294066c1cad279fc5c865408ba50ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...