Gå til innhold

P-piller og angst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil rett og slett advare dere mot p-piller, for vi vet så lite om hva vi får i oss og hvordan vi vil reagere på dem. Jeg har brukt Mercilon i flere år uten å merke andre bivirkninger enn at jeg gikk opp litt i vekt, men da jeg gikk over på Cerazette, forandret livet mitt seg totalt.

Forandringen gikk så sakte at jeg ikke registrerte at jeg forandret meg før jeg var midt oppi det og ikke forstod hva som skjedde med meg. Jeg fikk rett og slett panikkangst, klarte plutselig ikke å fly, var kjemperedd for de merkeligste ting, bare det å ta toget var skummelt. Jeg prøvde alt, jeg gikk til psykolog, leger, begynte å meditere og lese bøker om angst, men jeg ble bare verre og verre, mer og mer lammet av angsten. Jeg har aldri slitt med noe lignende før, så jeg var utrolig bekymret for hva som hadde hendt.

Jeg begynte å google cerazette og anxiety og fant et forum hvor flere hadde opplevd det samme som meg. Jeg sluttet på dagen med Cerazette, nå har det gått fire måneder og jeg begynner å bli meg selv igjen. Det er mest sannsynlig en reaksjon på hormonene som kan slå helt feil ut.

Jeg unner ingen denne opplevelsen, så tenk dere om. Og hvis noen der ute går på p-piller og sliter med noe lignende, prøv 90 dager uten og se om du kjenner noen forskjell.

Anonym poster: c234d7e89b6cd5457ef3b80464e51c96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...