Gå til innhold

Deepthroat - hva, hvordan osv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva regnes egentlig som deepthroat? Menes det at man bare går så langt ned på penis man er i stand til uten å kaste opp en gang i blant underveis i en vanlig blowjob, eller siktes det til at man gjør dette (og nesten kun dette) helt til han kommer?

Hvor lang penis er det vanlig å kunne deepthroate? Selv føles det som om det er noe fysisk som stopper opp på ca 17 cm, og da virker det umulig å stappe den lengre inn, selv når jeg ikke brekker meg.

Kan man forøvrig øve seg opp til å få mindre brekningsrefleks, og i så fall hvordan?

Anonym poster: 40229b4c30fc9b469107ec831a98a356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du må bare gape og presse på litt, så får du det til

Anonym poster: ec1dea0c9f7fc62c4110e3714fd95159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må bare gape og presse på litt, så får du det til

Anonym poster: ec1dea0c9f7fc62c4110e3714fd95159

Nei. ;) Jeg har gapet og presset, det er definitivt et eller annet som stopper opp. Gjør bare vondt om jeg fortsetter, og det gidder jeg ikke.

Anonym poster: 40229b4c30fc9b469107ec831a98a356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. ;) Jeg har gapet og presset, det er definitivt et eller annet som stopper opp. Gjør bare vondt om jeg fortsetter, og det gidder jeg ikke.

Anonym poster: 40229b4c30fc9b469107ec831a98a356

Jo ;) Tok meg mye øving før jeg fikk til å presse den lengre ned, men det går. Og ja, du brekker deg av det, men dette er noe du kan øve på for å få til bedre.

Anonym poster: ec1dea0c9f7fc62c4110e3714fd95159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke gidder, så gidder du ikke.

Jeg har aldri møtt en fyr som har hatt som krav at jeg måtte gjøre det, så skjønner ikke hvorfor du spør om råd om du «ikke gidder».

Anonym poster: ec1dea0c9f7fc62c4110e3714fd95159

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke gidder, så gidder du ikke.

Jeg har aldri møtt en fyr som har hatt som krav at jeg måtte gjøre det, så skjønner ikke hvorfor du spør om råd om du «ikke gidder».

Anonym poster: ec1dea0c9f7fc62c4110e3714fd95159

Når jeg lager en tråd her for å spørre om råd, så er det neppe fordi jeg generelt sett ikke gidder. ;) Det jeg ikke gidder er å påføre meg selv smerte. Dette bør vel være rimelig åpenbart.

Det er forøvrig ikke snakk om at noen krever deepthroat her.

Anonym poster: 40229b4c30fc9b469107ec831a98a356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg ga deg et råd, du skriver du ikke gidder.

Det er faktisk bare snakk om å gape mer og dytte pikken lengre ned i halsen. Om det gjør vondt får du heller la være å prøve.

Anonym poster: ec1dea0c9f7fc62c4110e3714fd95159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg ga deg et råd, du skriver du ikke gidder.

Det er faktisk bare snakk om å gape mer og dytte pikken lengre ned i halsen. Om det gjør vondt får du heller la være å prøve.

Anonym poster: ec1dea0c9f7fc62c4110e3714fd95159

Er det dine kognitive evner som er litt svekket på morgenkvisten, eller er dette et patetisk forsøk på å trolle?

Når man gidder å lage en tråd på et forum for å spørre om råd, er det vel åpenbart at man allerede har forsøkt fullstendig åpenbare ting som å "gape og presse". Hva tror du egentlig det er jeg har drevet med når jeg sier at jeg ikke er fysisk i stand til å få den lengre inn? :laugh:

Nok en gang, det jeg ikke gidder er å påføre meg selv smerte. Om jeg ikke får den lengre inn, so be it, det er ingen viktig greie. Med 17 cm kan jeg uansett deepthroate en god del menn.

Hovedinnlegget inneholder forøvrig ikke engang et spørsmål om hvrordan jeg kan få den lengre inn. ;)

Anonym poster: 40229b4c30fc9b469107ec831a98a356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det dine kognitive evner som er litt svekket på morgenkvisten, eller er dette et patetisk forsøk på å trolle?

Når man gidder å lage en tråd på et forum for å spørre om råd, er det vel åpenbart at man allerede har forsøkt fullstendig åpenbare ting som å "gape og presse". Hva tror du egentlig det er jeg har drevet med når jeg sier at jeg ikke er fysisk i stand til å få den lengre inn? :laugh:

Nok en gang, det jeg ikke gidder er å påføre meg selv smerte. Om jeg ikke får den lengre inn, so be it, det er ingen viktig greie. Med 17 cm kan jeg uansett deepthroate en god del menn.

Hovedinnlegget inneholder forøvrig ikke engang et spørsmål om hvrordan jeg kan få den lengre inn. ;)

Anonym poster: 40229b4c30fc9b469107ec831a98a356

Nei, men du spør klart og tydelig om hvordan å svekke brekningsrefleksen. Det er jo klart det gjør vondt å svekke den refleksen, hva i alle dager hadde du forventet. AB over svarer deg tydelig på spørsmålet ditt, men dersom du ikke "gidder" å gjøre det det krever for å klare det får du heller bare droppe det :)

Anonym poster: e7fe832b47c51da05c2c0e104e9d4db8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...