Gjest tripptrapp Skrevet 24. januar 2013 #1 Skrevet 24. januar 2013 Lurer på hvor mange av de 1% av befolkningen som har denne diagnosen som lurker rundt her på forumet. Og jeg har masse spørsmål. Siden jeg mest sannsynlig aldri kommer til å snakke med en likesinnet in real life, så får jeg ta dem opp her. Hvordan oppleves det for deg å ha denne diagnosen? Hva slags utfordringer har du i hverdagen? Hva er den største utfordringen for deg i livet ditt akkurat nå med hensyn til diagnosen? Er du fornøyd med livet ditt? Hvordan ser du for deg fremtiden? Hva har hjulpet deg mest med å bli bedre? Egentlig lurer jeg på alt. Hadde vært veldig interessant og høre deres historier. Personlig så sliter jeg mest med å bli forstått for øyeblikket. Og jeg sliter med å få fram meningene mine i samtaler med behandlere. Føler at livet mitt står på stedet hvil, mens alle andre lever lykkelige, normale liv. Jeg har ikke lappen, ingen venner, ingen leilighet, og dessverre ikke mye håp om å bli bedre. Jeg kunne nok skrevet en hel selvbiografi om emnet, men nå er jeg mest interessert i dere da. Fortell.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå