Lady_Z Skrevet 16. mars 2004 #1 Del Skrevet 16. mars 2004 Hey jenter! Jeg trenger noen tips. Kjæresten min har snart bursdag. Han sier det eneste han ønsker seg er meg i en rød sløyfe. Han har lyst å "pakke meg opp". Hvordan bør jeg gjøre det? Hvor skal jeg ha sløyfen? Etc etc. Håper på mange gode tips. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kajira Skrevet 16. mars 2004 #2 Del Skrevet 16. mars 2004 WOW! En heldig jente, med en kjæreste som virkelig begjærer henne!:-) Hmmm, Kjenner du noen du tør å involvere i "pakkingen"? Hvis ikke gjør du det så enkelt at du kjøper et laaaaaaaangt, og BREDT rødt silkebånd, som du surrer rundt puppene og lager sløyfe, og tilsvarende rundt hoftene. Så tenner du levende lys og lager en romantisk aften. Men sørg for at maten trygt kan stå i ovnen uten å bli ødelagt i fall "utpakkingen" tar tid.....!;-) Et enkelt og koselig ønske som bør etterkommes etter beste evne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2004 #3 Del Skrevet 18. mars 2004 Mmm, ja ... Surr rundt brystene tett inntil kroppen, litt stramt så brystene løftes ut og opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabiata Skrevet 18. mars 2004 #4 Del Skrevet 18. mars 2004 Så spennende :-) Kanskje du kan komme med en tilbake melding etter bursdagen og si hvordan det gikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 18. mars 2004 #5 Del Skrevet 18. mars 2004 Hva med å drapere en kjole av rødt, bredt silkebånd, og gå med den på bursdagsfesten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady_Z Skrevet 2. april 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 2. april 2004 I morgen er den store dagen, da skal det gjennomføres :-) Har kjøpt inn rødt silkebånd. Kommer med tilbakemeld. over helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 2. april 2004 #7 Del Skrevet 2. april 2004 Tråden er ryddet. Remyline Moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady_Z Skrevet 4. april 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 4. april 2004 Gikk kjempe bra dette. Hadde en sløyfe rundt puppene og en rundt hoftene der sløyfen skulte venusberget. Han ble kjempe glad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå