Gå til innhold

De aller siste minuttene.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du noensinne prøvd å ta ditt eget liv? Hva tenkte du rett forut for forsøket? Hva gikk gjennom hodet ditt? Nå når du sitter her i dag, er du kanskje glad for at du mislyktes. Men akkurat der og da, hva tenkte du?

Anonym poster: 9344322509ed47c641242f800045b5a5

Videoannonse
Annonse
Gjest Blomst83
Skrevet

Beklager,men synes det der blir litt vel drøyt. Og jeg kan heller ikke fatte hva du vil få ut av det :vetikke:

Gjest Eurodice
Skrevet

Har du noensinne prøvd å ta ditt eget liv? Hva tenkte du rett forut for forsøket? Hva gikk gjennom hodet ditt? Nå når du sitter her i dag, er du kanskje glad for at du mislyktes. Men akkurat der og da, hva tenkte du?

Anonym poster: 9344322509ed47c641242f800045b5a5

Jeg har rapportert dette innlegget. Det strider mot reglene etter det jeg kan skjønne.

Skrevet

Spør heller på "Ask reddit" (bruk google), der er takhøyden en god del bedre enn her.

Skrevet

Kjære trådstarter.

Denne tråden stenges nå. Vi ønsker på ingen måte å tabubelegge dette temaet, og jeg forstår at mange kan ha behov for å snakke med mennesker som er i lik situasjon, men det strider mot våre regler å poste innlegg som inneholder selvmordstanker.

Jeg vil også minne om Mental Helse. Her finner du blant annet info om hjelpetelefon 116 123 som er et gratis og døgnåpent tilbud. Tjenesten består også av to nettjenester, sidetmedord.no og kameratstøtte.no

ninuska_, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...