AnonymBruker Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Hei, var kraftig forkjølet forrige uke. Dette har nå mer eller mindre gått over, men begynner å tørrhoste når jeg legger meg om kvelden. Dette kan pågå svært lenge, så jeg får knapt sove.. Noen som har noen tips mot dette? Tenkte å forsøke å sove sittende i natt, lange dager på jobb, begynner å bli sliten! (Å ikke møte opp på jobb av denne grunn er uaktuelt). Anonym poster: e07aa9bd1ea3ad95ba407997317a07bc
SmallTalk Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Du får kjøpt hostedempende medikamenter på apoteket. Ellers så må jeg bare ønske deg velkommen i klubben. Jeg er riktig nok ferdig med det du har nå, men det var skikkelig plagsomt når det sto på. Eneste måten jeg fikk til å sove på var i sittende stilling, og husk vannflaske på nattbordet. Vannet hjelper på tørrheten.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #3 Skrevet 24. januar 2013 Noskapin, fås i tabletter og flytende. Virker bra mot tørrhoste. Er reseptfritt på apoteket. Anonym poster: a25f6b3307fcc99eb038731c871b7176
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå