Gå til innhold

Proteinpulver med på ferie

Fremhevede innlegg

Skrevet

lurer på om noen har erfaring med det? mistenker at bagasjen min kan bli stoppet utallige ganger om jeg har en pose med hvitt pulver med meg. Scannes ikke all bagasje eller er det bare håndbagasjen som scannes ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har med meg mange bokser med forskjellige vitaminer og div i kofferten når jeg er ute å reiser, har aldri blitt stoppet det. Tror nok det går bra, er ikke noe å bekymre seg for:)

Tipper de først og fremst sender inn narkohunder for å sjekke kofferten om det er noen stor mistanke uansett!

• Liker 1
Skrevet

Høres lovende ut... men kommer kanskje ann på hvilket land man skal til ? Ser for meg at de kanskje ikke er så "opplyste" i alle land, feks midtøsten? Lite kult å bli stoppet i tollen av arabere som ikke snakker engelsk. Eller kjenner de til slikt der også ?

Skrevet

Du må regne med å bli stoppet og spurt, ja. Husk at til og med noe så enkelt som p-piller er uvanlig i Midtøsten. Bruker du medisiner skal du ha med resepten når du er ute og reiser. Vitaminer, proteinpulver og den slags må du regne med at kan bli tatt fra deg om det ikke går helt tydelig frem av beholderen hva det er for noe. Selv om det står der tydelig er det en fare for at de tar det sånn i tilfelle du smugler ecstasy i en vitaminbeholder.

Mitt tips er derfor å reise med minst mulig som kan se mistenkelig ut. Ta bare med deg det mest nødvendige når du reiser.

Anonym poster: bf771121fb2f1dc25f9366daad4dd0c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...