Gå til innhold

Kom han inni meg?


AnonymBruker

  

28 stemmer

  1. 1. Sannsynlig at han kom?

    • Ja
      25
    • Nei
      3


Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten min hadde oss for to dager siden, det var bare snakk om en kjapp en på 10-15 minutter også stoppet han for så å lukke opp vinduet for han sa det var varmt..

Trodde han bare skulle lukke vinduet også fortsette for han sa ikke noe om at han kom, men når han dro den ut kjentes det ut som han hadde kommet inni meg, fordi det ble skikkelig vått og det ble en liten våt stripe på lakenet og jeg måtte be om papir fordi jeg følte meg våt og kjente ble veldig usikker.

Jeg spurte han om han hadde kommet inni meg da, men da svarte han ''nei, da må jeg isåfall ha kommet uten at jeg merka det'' og sa at han ikke hadde det.

Da tenkte jeg at det kanskje var meg, så jeg lurer egentlig på om det er mulig at jeg rett og slett ble våt uten at jeg var spesielt kåt, har vanskelig med å komme itillegg så jeg synes det var merkelig. Glidemiddel brukte vi også, om det har noe å si?

Er jo egentlig ikke noe jeg kan få et ordenlig svar på her, fordi det er jo flere alternativer til hva det kan være, men jeg er litt engstelig for at han kanskje kom inni meg uten å si det til meg, men så er jeg jo ikke sikker heller fordi han sa til meg i det vi begynte at han måtte ''hoppe av i svingen''. Grunnen til at jeg tror han kanskje kom inni meg er vell det at etter han lukket vinduet så var han liksom ikke keen på å fortsette, han var liksom ferdig!

- Hilsen frustrert jente, 16

Anonym poster: 5d13c47710a0e3cbb5fdfe607b498764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''nei, da må jeg isåfall ha kommet uten at jeg merka det' er sånn små barn lyver.

Det at han var ferdig er nok også et "dårlig tegn"

Tror angrepillen må tas før 72 timer, og det er bedre desto tidligere man tar den, men akkurat her har ikke jeg peiling.

Håper det ordner seg. Klem

Anonym poster: 2d5c26dd9e26b16517db59c272be460c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste pollen på lenge.

Jeg ville tatt en angrepille og begynt å bruke en eller annen form for prevansjon.

Anonym poster: 2bf6afe3a4c7261eec0d0c86ebd95918

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er isåfall dårlig gjort av han å lyge da, han merker jo selvsagt om han kommer. Og siden han ikke ville holde på mer så sier jo det litt også..

Men luktet det noe spesielt? Sperm lukter som regel litt.

Ta en angrepille, finn en slags form for prevensjon p-piller/kondomer, og vurder forholdet til den fyren der.

Anonym poster: e8449c3414f33fef821e8061790e734d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp den tullingen asap. Han er såpassndum at hav vil lyve for å spare ansikt der og da, men tenker ikke over at du kunne bli gravid @ 16 og han bli pappa. Sånne gutter er umodene og det får meg til å skjønne hvorfor jenter velger eldre menn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er isåfall dårlig gjort av han å lyge da, han merker jo selvsagt om han kommer. Og siden han ikke ville holde på mer så sier jo det litt også..

Men luktet det noe spesielt? Sperm lukter som regel litt.

Ta en angrepille, finn en slags form for prevensjon p-piller/kondomer, og vurder forholdet til den fyren der.

Anonym poster: e8449c3414f33fef821e8061790e734d

Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive lukta, men det luktet litt sterkt.. Også et snev av salt kanskje, om jeg husker riktig? Husker jeg reagerte på lukta når jeg lukta på det fordi det var et eller annet som lukta litt salt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte gutten kondom? Hvis ikke, er det ikke utenkelig at han ejakulerte inni deg.

Han brukte ikke kondom, trodde han skulle ''hoppe av i svingen'' som han sa han skulle, så enten må han ha kommet inni meg ellers så fikk han ikke gjort seg ferdig og hadde ingenting imot det, noe som er litt merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt blir man mamma av. Har ingen fortalt deg at å hoppe av i svingen er dumt?

Anonym poster: 769a4f0569b138fd7e95e60a59d95f9d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slikt blir man mamma av. Har ingen fortalt deg at å hoppe av i svingen er dumt?

Anonym poster: 769a4f0569b138fd7e95e60a59d95f9d

Er ikke noe jeg pleier å gjøre, men i dette tilfellet var det nok det som var planen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive lukta, men det luktet litt sterkt.. Også et snev av salt kanskje, om jeg husker riktig? Husker jeg reagerte på lukta når jeg lukta på det fordi det var et eller annet som lukta litt salt.

Høres ut som sæd ja. Og du, jeg lover det; han visste godt at han kom, men ville ikke innrømme det. Sikkert fordi han enten gjorde det med vilje selv om han visste at det var dumt, eller fordi han var flau for at han ikke klarte å holde tilbake. Sånne gutter bør du holde deg unna, det er ikke greit å bli holdt for narr slik. Og hva annet kan han finne på å lyve om når han tar så lett på å lyve om dette?

Og noe annet: Ikke ha sex om du ikke er kåt, det skal være en fin opplevelse for deg også.

Ta vare på deg selv!

Anonym poster: e8449c3414f33fef821e8061790e734d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som sæd ja. Og du, jeg lover det; han visste godt at han kom, men ville ikke innrømme det. Sikkert fordi han enten gjorde det med vilje selv om han visste at det var dumt, eller fordi han var flau for at han ikke klarte å holde tilbake. Sånne gutter bør du holde deg unna, det er ikke greit å bli holdt for narr slik. Og hva annet kan han finne på å lyve om når han tar så lett på å lyve om dette?

Og noe annet: Ikke ha sex om du ikke er kåt, det skal være en fin opplevelse for deg også.

Ta vare på deg selv!

Anonym poster: e8449c3414f33fef821e8061790e734d

Gjør meg egentlig ikke noe å ha sex selv om jeg ikke har særlig lyst, men jeg pleier ikke bli direkte kåt + at jeg har veldig vanskelig for å komme av sex, klarer bare å tilfredsstilles når jeg er alene.

Skal dra å få ordna med p-piller allerede imorgen, trodde ikke det om han i det hele tatt, og er veldig usikker om han faktisk gjorde det med vilje. Eneste positive jeg kan si om situasjonen er det at han har sagt før at om det hadde vært tilfelle der jeg ble gravid hadde han stilt opp.

Annemor30: Litt vanskelig å ikke ligge med han igjen siden det er typen min, men å beskytte seg skal jeg absolutt være mer obs på!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

litt merkelig om han skulle juge når han ganske sikkert vet konsekvensene av hva som kommer til å skje hvis han kommer inn i deg. Du kan jo spørre han en gang til, og si at han vet han kan bli pappa hvis han ikke er forsiktig? De fleste gutter bør være ærlige da, så du kan ta en angrepille hvis det faktisk har skjedd. Det er jo det verste som kan skje hvis han er ærlig.

Men jeg skjønner at du er redd. Du får ta en angrepille i tilfelle. Men hvis du vil unngå sånne situasjoner senere så sørg for å begynne på p-pille e.l, eller at dere bruker kondom!

Endret av Kjempeliten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunheart

Han kom og er flau over at han kom og dermed løy han . Jeg kjenner alltid når gutten kommer.. Det blir vått og varmt inni meg. Så han har sannsynligvis kommet inni deg ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...