Tiit Skrevet 23. januar 2013 #1 Skrevet 23. januar 2013 Jeg er ikke veldig reisevant, men har tatt mot til meg for å dra til London m min datter. Jeg bestilte en sammenhengende reise med SAS, med flybytte på Gardemoen. Nå ser jeg at jeg bare har 1 time nøyaktig fra mitt fly lander på G til flyet til Heatrow skal gå. Så blir jeg så usikker på om jeg har tabba meg ut med å bestille for tette avganger. Er dette et problem???????
Kjetil E Skrevet 23. januar 2013 #2 Skrevet 23. januar 2013 Jeg er ikke veldig reisevant, men har tatt mot til meg for å dra til London m min datter. Jeg bestilte en sammenhengende reise med SAS, med flybytte på Gardemoen. Nå ser jeg at jeg bare har 1 time nøyaktig fra mitt fly lander på G til flyet til Heatrow skal gå. Så blir jeg så usikker på om jeg har tabba meg ut med å bestille for tette avganger. Er dette et problem??????? Det skal ikke være det. I og med du har bestilt en gjennomgående bilett er SAS uansett ansvarlig for at dere kommer dere til London. Og da vil dere i såfall bli plasert på neste fly hvis dere skulle miste det. Men er flyet i rute skal det være tid nok. Du skal kunne sjekke inn hele veien til London på din utreise flyplass. Så du trenger ikke tenke på hverken det eller bajasje i Oslo. (Dog på hjemvei) må du plukke opp bagasjen på OSL og ta den med gjennom tollen. Så tilbake ville jeg nok beregnet bedre tid ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå