Gå til innhold

Hva dreper sexlysten min ?


Trulte88

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 25 år som har vært sammen med kjæresten i litt over to år, vi har kjøpt hus og hund og han er verdens fineste og snilleste gutt.

Det eneste problemet vårt er at jeg ikke har hatt sexlyst siden helt i starten av forholdet vårt. Vi har kanskje sex et par ganger i måneden nå, og jeg er redd det ofte er fordi jeg synes synd på han.. Kroppen min føles bare helt uinterressert, som om det bare er et ork å ha sex.

Jeg trenger sårt noen gode råd, jeg er nemlig villig til å prøve alt!

Er redd det vil ødelegge oss om dette ikke bedrer seg..

Veldig takknemlig for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går du på noen medisiner eller hormonprevansjon som kan påvirke sexlysten?

Anonym poster: 96ca1c7d73ce4c236c77dff215e05741

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du seksuelt tiltrukket av ham? Kanskje du ser på ham mer som en venn enn som en kjæreste?

Har du sjekket at det ikke er noen fysiske årsaker til dette? Dvs legesjekk el.

Har dere snakket om hva som tenner dere, forsøkt å oppfylle litt fantasier eller noe slikt?

Anonym poster: 8079f0c8fcbea3db5e4059bf67f9e47d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange mister sexlysten av p-piller, andre av stress. Har du snakket med samboeren din om dette? Det kan hende du rett og slett mister lysten av å ha sånn press på deg.

Jeg og samboeren min har sex kanskje en gang i måneden. Før var jeg superstressa på grunn av dette, for det var jo ikke normalt! "Alle" andre hadde jo sex hele tiden, noen skrøt av at de hadde sex hver dag. I dagens samfunn er det tabu å ikke ha sex ofte. Men jeg VET at det er vanligere enn man tror. Jeg og samboeren har snakket om dette, og vi er enig om at kvalitet er bedre enn kvantitet. Vi stresser ikke med det, vi bare tar det når det kommer naturlig.

Håper det ordner seg :)

Anonym poster: 3bb69cb5098d0c96d19b5696b5c7004e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på levaxin for lavt stoffskifte, tar p-piller og medisiner mot depresjon. Det var da jeg begynte på antidepressiva at dette begynte, men jeg har forsøkt å bytte flere ganger uten tegn til bedring.

Jeg er veldig tiltrukket av han. Det hender, bare veldig sjeldent, at jeg hiver meg over han når han kommer hjem fra jobb. Plutselig er jeg gamle- meg igjen, men det går over til dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du gå på andidepressiva resten av livet?

Anonym poster: 3bb69cb5098d0c96d19b5696b5c7004e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da blir det sikkert bedre :) Da kan du jo bruke sex som antidepressiva :danse:

Anonym poster: 3bb69cb5098d0c96d19b5696b5c7004e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...