Gå til innhold

Skal det være slik?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært sammen med min kjære i 6 år og vi har et flott sexliv. Men er utrolig usikker når det kommer til det å bli sleiket (har kun blitt det sv han). Lurer på om han er elendig eller om det er jeg som rett og slett ikke liker det.

Har prøvd å rette på han utallige ganger, ikke som kritikk, men har gjerne sagt; prøv å gjør slik, akkurat det var skikkelig godt osv. Ingenting funker og jeg blir rett og slett kvalm av å bli sleiket (derfor skjer det ikke lenger).

Han blir tett i nesen og ligger og snufser (ekkelt å høre på), og mens han holder på så stopper han opp for å svelge (fryktelig kvalmt. Men han sier han må svelge unna alt spyttet som samler seg opp).

En stund er det gjerne godt, når han beveger tungen forsiktig, men så begynner han å sleike som en gal, slurper og snufser. Har prøvd å be han roe ned, si at det var godt når han tok det rolig, men ingenting funker.

Er jeg unormal som ikke liker å bli sleiket, eller er han helt på tur? Noen tips til hvordan vi kan få dette til?

Anonym poster: 48d8fd34abfd8462c296259f6615cbac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel.. Jeg synes også det er bedre med lange, rolige og kontrollerte bevegelser, enn hvis gutta bare kjører på og gjør det fort. Verste jeg vet er de som skal slikke så fort de klarer på klitten. Seriøst?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger litt hard behandling på klitten, og det er det sjeldent noen som får til. Gir meg litt med småslafsing så da får det heller være.

Anonym poster: 45b3427c7feb387cb5e2edc3cbec553d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: gir meg LITE

Anonym poster: 45b3427c7feb387cb5e2edc3cbec553d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanderlust

Det skal liksom ikke høres ut som om de er forkjøla og skal slurpe suppe heller... Du må være strengere på at han skal ta det rolig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kanskje han som gjør det feil/feil for deg? Jeg likte det heller ikke noe særlig før, dvs. det ga meg ingenting. Men nå, NÅ har jeg møtt en som virkelig kan sakene sine... han får meg til å komme gang på gang..bare ved hjelp av munnen/tunga...slikker som en gud.. Hva han gjør? Vet ikke..jeg ligger bare og nyter! Men han varierer mellom.forsiktig og hardt..og legger sjela.si i å.gi meg nytelse.. Det vises at han elsker å slikke meg...det har jo også noe å si for min nytelse. Så..ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...