Ea_ Skrevet 24. januar 2013 #21 Skrevet 24. januar 2013 Joda, det stemmer. Og vi er fortsatt forelsket selv om det har gått litt i bølgedaler siden jeg forsøkte å få den på meg for noen uker siden. Feilberegnet mitt eget hoftemål bitte litte, så om jeg ikke klarer å slanke meg inn i den blir den tidenes bomkjøp på bryllupsforumet. Jeg har helt klart trua på at du klarer dette, Kiara_pusen!! (Men hva gjør du da, hvis hvis hvis det bare ikke går :O??) 1
Gjest kiara_pusen Skrevet 24. januar 2013 #22 Skrevet 24. januar 2013 Jeg har helt klart trua på at du klarer dette, Kiara_pusen!! (Men hva gjør du da, hvis hvis hvis det bare ikke går :O??) Nei, da vet jeg ikke helt hva jeg gjør. Kanskje derfor jeg må ha en kjole nummer 2 i bakhånd mtp været. Men egentlig satser jeg høyt på at jeg gjør jobben som skal til å kommer meg inn i den kjolen. Den kan sys ut, men ikke på langt nær nok, så tror jeg at jeg også sa midt i bridezilla-sammenbruddet at jeg IKKE vil ha den utsydd. Nå er det jo 4mnd jeg skal prøve den igjen, så egentlig skal jeg bare fortsette slik jeg holder på nå, og ikke sprekke eller legge på meg.
Gjest kiara_pusen Skrevet 24. januar 2013 #23 Skrevet 24. januar 2013 Mamma er nok mer på tuppa enn hva jeg er ift hva vi gjør om den IKKE passer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå