Gå til innhold

tykk hvit utflod - helt plutselig.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ''slitt'' litt med tykk utflod - har tatt kurer for sopp, ingen bedring så har ikke det. Sjekket for klamydia og har ikke det. Ingen kløe eller andre spesielle plager, litt smerter i magen - venstre side nesten en gang i blant, men legene trudde det var stress. Skal sjekkes for det nå. Samtidig uregelmessig mens det siste halvåret.

Utfloden min varierer som sikkert alle andre sin. Men er som oftes hvit farget, ingen spesiell lukt - men noenganger litt mye så det fester seg til trusa.

I hele dag har jeg hatt en tykk hvit utflod, stor mengde. Ingen smerter, utenom en massiv hodepine nå de siste timene. Hva kan det være?

Anonym poster: 80e8604e2ae17fbdc79025a8c0e8c27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter med nøyaktig det samme. Tatt x antall soppkurer, vært hos gynekolog og han sier at det ligner på sopp, men på prøvene er det ikke noen tegn til soppinfeksjon. Alle SOI er også utelukket.

Det dukket plutselig opp hos meg også etter en antibiotikakur jeg tok for to år siden.

Men jeg sliter ikke med hodepine.

Anonym poster: 75e01f78778410758cf8808afe53946a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du begynt å drikke mer melk i det siste? Jeg kjøpte meg Biola for noen dager siden, og har fått økt utflod de siste dagene. Har merket denne sammenhengen tidligere. Det har også vært årsaken til at jeg har dempet melkedrikkingen. Men av og til bare må jeg ha det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med nøyaktig det samme. Tatt x antall soppkurer, vært hos gynekolog og han sier at det ligner på sopp, men på prøvene er det ikke noen tegn til soppinfeksjon. Alle SOI er også utelukket.

Det dukket plutselig opp hos meg også etter en antibiotikakur jeg tok for to år siden.

Men jeg sliter ikke med hodepine.

Anonym poster: 75e01f78778410758cf8808afe53946a

Se hva jeg fant her du! http://www.lommelegen.no/legesvar/rikelig-utflod

Alt er likt utenom at jeg ikke har fått noen barn.

Anonym poster: a7cd19fe4baa4336f63143f49839008f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du begynt å drikke mer melk i det siste? Jeg kjøpte meg Biola for noen dager siden, og har fått økt utflod de siste dagene. Har merket denne sammenhengen tidligere. Det har også vært årsaken til at jeg har dempet melkedrikkingen. Men av og til bare må jeg ha det ;)

Nei, er laktoseintolerans så holder meg unna melken.. Er ofte sånn når man vil ha noe :)

Anonym poster: a7cd19fe4baa4336f63143f49839008f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se hva jeg fant her du! http://www.lommelege.../rikelig-utflod

Alt er likt utenom at jeg ikke har fått noen barn.

Anonym poster: a7cd19fe4baa4336f63143f49839008f

Har snakket med gynekologen om det. Han mener også at det kan være sånn at det har blitt min normale utflod Men jeg har ikke lyst til å slå meg til ro med det. Vil ha det bort, bort, bort.

Anonym poster: 75e01f78778410758cf8808afe53946a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...