Gjest Euforia Skrevet 23. januar 2013 #21 Skrevet 23. januar 2013 jeg ble veldig intressert i lakken du bruker jeg da:) Kan du fortelle litt om den? Jeg er på evig jakt etter en neglelakk som holder lengeeeeeee. Hvordan får du av lakken. Forresten hadde du veldig pene negler på det bildet. Jeg klippet mine helt korte og ser ut som en mann på hendene nå Den er kjøpt på iherb og skal være veldig bra fordi den ikke inneholder dritt (nå er jeg neglelakkelsker til tusen, så jeg skal innrømme at grunnen til at jeg prøvde dette merket i utgangspunktet var fordi de er dyrevennlige og jeg likte fargene deres, jeg er lite oppdatert når det kommer til hva som er toxic og non-toxic som det så pent er beskrevet). Siden den er laget av store mengder vann, så vil den ikke gå av om du tar neglelakkfjerner på, men neglelakken må rives av. Merket heter Suncoat Girl og såvidt jeg vet finnes det flere steder, men jeg har kjøpt fargene mine på iherb. Jeg synes fargen mermaid blue er den peneste.
Gjest Kaxxy Skrevet 24. januar 2013 #22 Skrevet 24. januar 2013 Syns det ser veldig ekkelt ut uten negelakk. Det setter seg bakterier der og. Klipper neglene ganske korte. Men falske, ikke for lange negler tatt på salong kan være fint sånn av og til.
Djungelvrål Skrevet 24. januar 2013 #23 Skrevet 24. januar 2013 Har 1-3 mm lange negler. Har lys dekkende lys beige neglelakk på til daglig. I helgene slår jeg til med Konad nail art eller sterkere farger.
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2013 #24 Skrevet 24. januar 2013 Den er kjøpt på iherb og skal være veldig bra fordi den ikke inneholder dritt (nå er jeg neglelakkelsker til tusen, så jeg skal innrømme at grunnen til at jeg prøvde dette merket i utgangspunktet var fordi de er dyrevennlige og jeg likte fargene deres, jeg er lite oppdatert når det kommer til hva som er toxic og non-toxic som det så pent er beskrevet). Siden den er laget av store mengder vann, så vil den ikke gå av om du tar neglelakkfjerner på, men neglelakken må rives av. Merket heter Suncoat Girl og såvidt jeg vet finnes det flere steder, men jeg har kjøpt fargene mine på iherb. Jeg synes fargen mermaid blue er den peneste. ..og denne lakken gror altså av seg selv ned mot negleroten, etterhvert som neglene dine vokser ut? Siden du påstår at neglene dine ikke var nylakket på bildet? Anonym poster: 7e8c7f478e481ffd6487f85767cbbfa7 2
Gjest Euforia Skrevet 24. januar 2013 #25 Skrevet 24. januar 2013 ..og denne lakken gror altså av seg selv ned mot negleroten, etterhvert som neglene dine vokser ut? Siden du påstår at neglene dine ikke var nylakket på bildet? Anonym poster: 7e8c7f478e481ffd6487f85767cbbfa7 Lol, nei. Men neglene mine var ikke nylakket på bildet. Dere får tro hva dere vil, det er tross alt ikke så veldig viktig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå