Virra Skrevet 16. mars 2004 #21 Skrevet 16. mars 2004 Hva med å spørre foreldrene hans??? De kjenner han! Det hadde jeg gjort. Barnevakten min får 25,- timen pr barn. Altså 50 kroner når det er 2 barn. Vi samler opp timer og så runder jeg av oppover til nærmeste hundrelapp. Dessuten skriver jeg timer litt raust. Nå er hun snart 16 år så må vel gå litt opp i pris nå føler jeg. Flere dagmammaer i området her tar 25,- timen pr. barn. Er veldig usikker på pris. Synes det er vanskelig å vite.
Gjest pace Skrevet 16. mars 2004 #22 Skrevet 16. mars 2004 Jeg fikk alltid rundt 200,- for en 4 timer. Syns det var helt greit, ungene var greie også, var rundt 5-6 år. Også har man også andre ting man kan gjøre, ivertfall etter ungen har gått til sengs.
liv Skrevet 16. mars 2004 #23 Skrevet 16. mars 2004 http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/18...s/subdet602.htm Dette er hva jeg tar for barnepass
Sofia Skrevet 17. mars 2004 Forfatter #24 Skrevet 17. mars 2004 Vel. Jeg spurte han jeg og han sa med en gang at jeg ikke trengte å tenke på betaling! Men jeg kjøpte han allikavel et kontantkort til 150.- og det var han kjempefornøyd med. Han hadde koset seg med ungene sa han etterpå. Så da endte det godt for oss alle!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå