Gå til innhold

Antall sexpartnere


AnonymBruker

  

39 stemmer

  1. 1. Hvor mange har du ligget med?

    • Ingen!
      2
    • 1
      3
    • 2
      6
    • 3
      3
    • 4
      3
    • 5
      0
    • 6-10
      9
    • 11-20
      10
    • Over 20
      3


Anbefalte innlegg

Hvor mange har du hatt?

Anonym poster: 49a78f4c8434d0093a56773d2bd296d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk å trekke 10 fra det gutter sier og legge til 15-20 for det jenter sier for realistiske tall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å trekke 10 fra det gutter sier og legge til 15-20 for det jenter sier for realistiske tall.

Hva med de guttene som er 8+ på utseendeskalaen? De som du mener får alle damene.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å trekke 10 fra det gutter sier og legge til 15-20 for det jenter sier for realistiske tall.

Jeg lurer på en ting, Jegern.

I en tråd du lagde som het "Var på trening igår" (eller noe i den duren), unnlot du å ta kontakt med ei dame som du karakteriserte som overvektig. Hvorfor unnlot du å ta kontakt med henne? Regner du henne som ikke god nok for deg? Du vil bare ha jenter som er over deg på utseende-skalaen, men klager over at du er for stygg osv.. Skjønner du hvor jeg vil hen? For da er du nemlig ikke bedre enn de jentene du klager over at behandler deg som dritt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med de guttene som er 8+ på utseendeskalaen? De som du mener får alle damene.

Sant, men de er nok ikke her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på en ting, Jegern.

I en tråd du lagde som het "Var på trening igår" (eller noe i den duren), unnlot du å ta kontakt med ei dame som du karakteriserte som overvektig. Hvorfor unnlot du å ta kontakt med henne? Regner du henne som ikke god nok for deg? Du vil bare ha jenter som er over deg på utseende-skalaen, men klager over at du er for stygg osv.. Skjønner du hvor jeg vil hen? For da er du nemlig ikke bedre enn de jentene du klager over at behandler deg som dritt.

Hadde nok blitt rejected, det hadde ikke egoet mitt taklet den dagen.

Sexbørs = Overvektig kvinne > Mann med hårtap

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok blitt rejected, det hadde ikke egoet mitt taklet den dagen.

Sexbørs = Overvektig kvinne > Mann med hårtap

Er ikke du en 6`er eller 7`er på utseendeskalaen, ifølge deg selv? Jeg vil kalle meg selv for en 6`er selv, men dama jeg var sammen med var ikke stygg akkurat. Ca samme som meg.

Det at jenter sier "utseendet teller ikke mye" er bare en klisjè. For jenter er utseendet viktigere enn for gutter. Ingen tvil. Man skal ha noe spesielt dersom man skal få en jente som er par hakk penere enn man selv er. Men det betyr ikke at det ikke er mulig, eller at man ikke kan få seg kjæreste i det hele tatt. Det er mulig for alle. Men er viktig å ha et noenlunde godt selvbilde og en god porsjon selvtillit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke du en 6`er eller 7`er på utseendeskalaen, ifølge deg selv? Jeg vil kalle meg selv for en 6`er selv, men dama jeg var sammen med var ikke stygg akkurat. Ca samme som meg.

Det at jenter sier "utseendet teller ikke mye" er bare en klisjè. For jenter er utseendet viktigere enn for gutter. Ingen tvil. Man skal ha noe spesielt dersom man skal få en jente som er par hakk penere enn man selv er. Men det betyr ikke at det ikke er mulig, eller at man ikke kan få seg kjæreste i det hele tatt. Det er mulig for alle. Men er viktig å ha et noenlunde godt selvbilde og en god porsjon selvtillit.

Har du MPB?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at det er mange som puler rundt. Evt. er gamle og har vært i en del forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillesiren

Hadde nok blitt rejected, det hadde ikke egoet mitt taklet den dagen.

Sexbørs = Overvektig kvinne > Mann med hårtap

Mener du at alle menn med hårtap er single du da..? Evt. kun sammen med overvektige kvinner?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...