Gå til innhold

Ditt syn på penis

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har litt ovenfra-og-ned syn på penis.

Skrevet

Jeg er jo litt nærsynt, så mitt syn på penisen bedrer seg jo nærmere den jeg er, på avstand kan den gjerne gli litt i ett med resten av kroppen.

Skrevet

Personlig tror jeg ikke på Penis. Etter det jeg har hørt virker det som om Penis kan være veldig hard mot folk, spesielt mot kvinner. Jeg synes arbeidsmoralen til Penis virker forkastelig da han er halvslapp halve dagen. Man må nesten be ham om å gjøre ting for at ting skal skje. Det må nok være utrolig slitsomt å henge med Penis som stadig søler rundt seg, mens han står på.

Anonym poster: 124c859ed988f0ef5b47576ad3925915

Gjest annemor30
Skrevet

Herrefred hva KG folk lurer på!! Penis er til å pisse med. Thats it.. Den er ikke morro i det hele tatt! Men jeg har glist godt gjennom tråden her :skratte:

Gjest Amazing Cunt Wig
Skrevet

Min penis, min penis

så lydig og grunn

når kvinner man liker

åpner sin munn

hva om kjære venn

vi skal prøve noe nytt

la meg styre hjernen

så blir vi ei mere snytt

Skrevet
Penis er til å pisse med. Thats it.. Den er ikke morro i det hele tatt!

La oss ta en prat om noe som heter sex, der penis ofte har en sentral rolle...

Dog, om du er lesbisk, er det vel strengt tatt et forståelig syn. Er vel ikke så greit å få et forhold til dem, når man helst vil slippe å ha noe med dem å gjøre. =P

Gjest annemor30
Skrevet

La oss ta en prat om noe som heter sex, der penis ofte har en sentral rolle...

Dog, om du er lesbisk, er det vel strengt tatt et forståelig syn. Er vel ikke så greit å få et forhold til dem, når man helst vil slippe å ha noe med dem å gjøre. =P

Ja,la oss ta den praten;) Jeg er ikke lesbisk;)

Skrevet

Mannen min sin ståkuk er det deiligste syn ;) FOR DA BLIR DET KNULLING!

Anonym poster: e530dbc080485b8c1bda50f059a869c4

Skrevet

Ja,la oss ta den praten;) Jeg er ikke lesbisk;)

Du får ta deg en tur hit på kaffebesøk, dette kan ta litt tid. Så skal jeg da få forklart deg hvorfor peniser er moro, og hvordan de kan brukes til annet enn urinering. :nigo:

Skrevet

Penis er mannens andre hjerne, men som ofte blir prioritert og tenker høyest.

Skrevet (endret)

Mine is growing on me

Endret av pressplay
Gjest annemor30
Skrevet

Du får ta deg en tur hit på kaffebesøk, dette kan ta litt tid. Så skal jeg da få forklart deg hvorfor peniser er moro, og hvordan de kan brukes til annet enn urinering. :nigo:

skal straks se du kan endre synet mitt ;-)
Skrevet

skal straks se du kan endre synet mitt ;-)

Jajaja, dette blir moro, ser du. Skal tegne og forklare, og greier, og lage plansjer og grafer, og alt mulig. ^^,

Så skal du se at du vil skjønne hvordan peniser egentlig er moro-saker for oss kvinner. De er faktisk veldig allsidige. Det er ikke måte på hva man kan bruke dem til. Røre i teen med, for eksempel. Skjønt, penis-eieren vil muligens protestere på akkurat det. Men den må skrubbes godt først, selvsagt. Ellers kan du bruke den som sminke-dukke, prøve ut forskjellige farger. Og temperatur-måler. Målestokk, når du finner ut hvor lang den er. "Jeg skal ha nittifire penis-lengder med gardinstoff", er jo en vag, men praktisk måte å si det på.

Kan bli gøy å diskutere bruksområder over en kaffe-kopp. =D

Gjest annemor30
Skrevet

Jajaja, dette blir moro, ser du. Skal tegne og forklare, og greier, og lage plansjer og grafer, og alt mulig. ^^,

Så skal du se at du vil skjønne hvordan peniser egentlig er moro-saker for oss kvinner. De er faktisk veldig allsidige. Det er ikke måte på hva man kan bruke dem til. Røre i teen med, for eksempel. Skjønt, penis-eieren vil muligens protestere på akkurat det. Men den må skrubbes godt først, selvsagt. Ellers kan du bruke den som sminke-dukke, prøve ut forskjellige farger. Og temperatur-måler. Målestokk, når du finner ut hvor lang den er. "Jeg skal ha nittifire penis-lengder med gardinstoff", er jo en vag, men praktisk måte å si det på.

Kan bli gøy å diskutere bruksområder over en kaffe-kopp. =D

Ser frem til....... kaffe :skratte:
Skrevet

er litt enig og så er det søtt når den er slapp og han leker helikopter :P

Er den så lang at han kan det? Det kan IKKE typen min sin hvertfall når den er slapp :P Men hadde vært morsomt å se..hehe

Anonym poster: 8dbfd724192e7305abd7e49dcabdeb6f

Gjest brutal mann
Skrevet

Kuk er et maktmiddel som brukes til å holde kvinner nede.

Skrevet

Hvis man tegner øyne på forhuden med en eyeliner, så har man verdens beste fingerdukke!

Anonym poster: d532101c1df3f0bb7e0aff47a65e22ea

Borte borte, tittei! Ved runking da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...