Miss Lucky Skrevet 22. januar 2013 #1 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) http://www.boligpart...le&utleie=false Noen som har bygget dette huset evt lignende eller vet om noen andre som har? Lurer på hva det koster. Har sendt mail til BoligPartner, men er SÅ gira og ville helst vist ca prisen på det i går. Endret 22. januar 2013 av Miss Lucky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #2 Del Skrevet 22. januar 2013 http://www.byggebolig.no/boligpartner/boligpartner-prislister-og-salgsdokumenter/ Anonym poster: 7af7ba325b5fd88915ca196f5a880e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 22. januar 2013 http://www.byggeboli...algsdokumenter/ Anonym poster: 7af7ba325b5fd88915ca196f5a880e8b Åjj.. så genialt (sier hun før hun har åpnet dokumentene) Skal sjekke nå... håper ikke jeg blir skuffet Tusen takk for lenken :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 22. januar 2013 fant pris på østlandet fra 2010... 2 732 800kr... er vel en del dyrer nå vil jeg tror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #5 Del Skrevet 22. januar 2013 fant pris på østlandet fra 2010... 2 732 800kr... er vel en del dyrer nå vil jeg tror Litt dyrere er det nok. Men husk å sjekk levereansebeskrivelsen, hos mange leverandører kommer rørlegger og elektriker i tillegg(og i noen tilfeller tømrerarbeid også). Gulv, maling, tapet, fliser og sånt kommer også/som oftest) i tillegg. Samme med skorstein. Kjøkkenet er ofte lite, så her må man regne med litt ekstra. Anonym poster: 7af7ba325b5fd88915ca196f5a880e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 23. januar 2013 Fikk svar fra Boligpartner nå 3,1 inkl rørlegger og eletriker, kjøkke, baderomsmøbler og toalet. Da må vegger tapetseres utenom, gulv må kjøpes og legges, og badene må flislegges. Hmm.. blir dyrt da gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2013 #7 Del Skrevet 23. januar 2013 Fikk svar fra Boligpartner nå 3,1 inkl rørlegger og eletriker, kjøkke, baderomsmøbler og toalet. Da må vegger tapetseres utenom, gulv må kjøpes og legges, og badene må flislegges. Hmm.. blir dyrt da gitt MÅ veggene tapetseres? For det klarer du lett selv altså, ihvertfall om dere er flere. Flislegging av bad klarer du også selv, men du trenger jo ikke fliser på hele badet heller. Du kan bruke plater, store fliser eller belegg. Gulvet kan du f.eks bare være polert og lakkert betong, enkelt å vaske og pent å se på Anonym poster: c494a2a1c0a0f8afb490a127bcd20493 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2013 #8 Del Skrevet 23. januar 2013 Du må finne ut av hvorfor det er så stor differanse i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Lucky Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #9 Del Skrevet 23. januar 2013 MÅ veggene tapetseres? For det klarer du lett selv altså, ihvertfall om dere er flere. Flislegging av bad klarer du også selv, men du trenger jo ikke fliser på hele badet heller. Du kan bruke plater, store fliser eller belegg. Gulvet kan du f.eks bare være polert og lakkert betong, enkelt å vaske og pent å se på Anonym poster: c494a2a1c0a0f8afb490a127bcd20493 Hverken jeg eller mannen kan gjøre noe selv.. jeg pga sykdom, han pga jobb. Så så enkelt er det desverre ikke Å bare lakke gulvet og andre "enkle" halvgode løsninger synst jeg blir litt dumt når man først bruker så mye penger på et hus. Skal man bygge nytt fint dyrt hus så må man også ha penger nok til å gjøre ting skikkelig. Så blir det såpass dyrt at vi må velge absolutt billigste løsning på alt, så vil jeg heller spare noen år til, til vi har råd til å få gjort ting skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå