Gå til innhold

JIPPI..her går det unna!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

VI HAR BESTEMT OSS FOR AT VI HELLER SKAL GIFTE OSS I SOMMER ISTENFOR 010203. NÅ ER DATOEN SATT, OG DET BLE 28.JUNI 2002.

Det er fire uker til-og har bare bestillt kirke.....hi,hi*ler masse*

Gjett hvem som planlegger og organiserer for fullt.

Måtte bare fortelle dere det.

12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!

Det går nok fint med planleggingen skal du se! Det viktigste er prest, lokale og fotograf! Når dette er i boks, så er resten bare moro! Lykke til!

Skrevet

Gratulerer så masse. Tenker du/dere har nok å styre med i forbindelse med all planlaggingen da ja. Vi satt bryllupsdatoen i januar og mange vil nok mene at det er knapt med tid, men det er mer enn nok for oss. Føler at det meste er i boks allerede faktisk, så dette kommer til å gå supert for dere også!

Skrevet

Oiii!!! Det må jeg si.

Jeg har planlagt og organisert siden januar og vi gifter oss 6 juli. Synes jeg har mye igjen i forhold til at det er en mnd til.

Det går nok bra - ønsker deg i alle fall masse lykke til!12

Skrevet

Tøft gjort, det må jeg si!!

Lykke til med planleggingen!

Håper dere får til alt dere vil til dagen! icon_smile.gif12

Skrevet

oi gratulerer!

Dere er tøffe som tar det sånn på rappen. Håper alt går bra med planleggingen!!! icon_smile.gif12

Skrevet

Stilig!

Er overbevist om at det går bra!

Når man starter et år eller mer i forveien lager man bare masse ekstraarbeid og gjør samme tingen mange ganger fordi man stadig får nye impulser og moter endres : )

Skrevet

Gratulerer så mye, og lykke til med alt som skal gjøres icon_smile.gif

Det er akkurat sånn som jeg hadde lyst til det der icon_smile.gif jeg prøvde i begynnelsen av desember å "overtale" min kjære til å gifte oss et halvt år tidligere enn planlagt. hehe icon_smile.gif Han var ikke helt enig, gitt. Syntes det var litt vel kort tid å planlegge på. Pluss at vi ikke hadde pengene liggende til bryllupet ennå da. Men det hadde absolutt passet meg perfekt icon_smile.gif 12

Skrevet

Jøss, det var sprekt! Det blir helt sikkert kjempebra. Lykke til!12

Skrevet

Tusen takk for alle lykke-ønskninger og gratulasjoner icon_biggrin.gif

Gjett at det går unna! I løpet av dagen har jeg ordnet frisør og kjøpt brudekjole!!! Skal prøve å finne den og legge link ut her.

12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...