Sony Skrevet 3. juni 2002 #1 Skrevet 3. juni 2002 VI HAR BESTEMT OSS FOR AT VI HELLER SKAL GIFTE OSS I SOMMER ISTENFOR 010203. NÅ ER DATOEN SATT, OG DET BLE 28.JUNI 2002. Det er fire uker til-og har bare bestillt kirke.....hi,hi*ler masse* Gjett hvem som planlegger og organiserer for fullt. Måtte bare fortelle dere det. 12
09.08.2002 Skrevet 3. juni 2002 #2 Skrevet 3. juni 2002 Gratulerer så mye! Det går nok fint med planleggingen skal du se! Det viktigste er prest, lokale og fotograf! Når dette er i boks, så er resten bare moro! Lykke til!
Augustbrud02 Skrevet 3. juni 2002 #3 Skrevet 3. juni 2002 Gratulerer så masse. Tenker du/dere har nok å styre med i forbindelse med all planlaggingen da ja. Vi satt bryllupsdatoen i januar og mange vil nok mene at det er knapt med tid, men det er mer enn nok for oss. Føler at det meste er i boks allerede faktisk, så dette kommer til å gå supert for dere også!
Charly Skrevet 3. juni 2002 #4 Skrevet 3. juni 2002 Oiii!!! Det må jeg si. Jeg har planlagt og organisert siden januar og vi gifter oss 6 juli. Synes jeg har mye igjen i forhold til at det er en mnd til. Det går nok bra - ønsker deg i alle fall masse lykke til!12
Mrs. B Skrevet 3. juni 2002 #5 Skrevet 3. juni 2002 Tøft gjort, det må jeg si!! Lykke til med planleggingen! Håper dere får til alt dere vil til dagen! 12
viwi Skrevet 3. juni 2002 #6 Skrevet 3. juni 2002 oi gratulerer! Dere er tøffe som tar det sånn på rappen. Håper alt går bra med planleggingen!!! 12
Rose Skrevet 3. juni 2002 #7 Skrevet 3. juni 2002 Stilig! Er overbevist om at det går bra! Når man starter et år eller mer i forveien lager man bare masse ekstraarbeid og gjør samme tingen mange ganger fordi man stadig får nye impulser og moter endres : )
Anki1971 Skrevet 3. juni 2002 #8 Skrevet 3. juni 2002 Gratulerer så mye, og lykke til med alt som skal gjøres Det er akkurat sånn som jeg hadde lyst til det der jeg prøvde i begynnelsen av desember å "overtale" min kjære til å gifte oss et halvt år tidligere enn planlagt. hehe Han var ikke helt enig, gitt. Syntes det var litt vel kort tid å planlegge på. Pluss at vi ikke hadde pengene liggende til bryllupet ennå da. Men det hadde absolutt passet meg perfekt 12
Frøya*0803 Skrevet 3. juni 2002 #9 Skrevet 3. juni 2002 Jøss, det var sprekt! Det blir helt sikkert kjempebra. Lykke til!12
Sony Skrevet 3. juni 2002 Forfatter #10 Skrevet 3. juni 2002 Tusen takk for alle lykke-ønskninger og gratulasjoner Gjett at det går unna! I løpet av dagen har jeg ordnet frisør og kjøpt brudekjole!!! Skal prøve å finne den og legge link ut her. 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå