AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #1 Skrevet 21. januar 2013 Hei . Hm i dag bestemte jeg meg for å sjekke brystet mitt ordentlig på veldig lenge . Er 23 år . Men kjente masse ujevnheter i bryset noe jeg regner med er vanlig for var ikke akkurat kuler men "brusk" og bein . Men på toppen av venstre bryst kjente jeg noe tror jeg ? Ikke en kul kanskje, men klarer ikke helt forklare det men var ikke akkurat en kul men hmm . Det gjør ikke vond eller noe, og har alltid hatt angst for å sjekke brystene så tror kanskje jeg bare innbiller meg at alt er noe ondt - Jeg må lete veldig lenge for å finne den for det er som sagt ikke en kul . Men er litt bølgete når du stryker over den ? Kan dette være noe jeg burde undersøke ? Hadde mensen for litt under 5 dager siden . Viktig å si ifra om at jeg er hypokonder :-) Takk for svar :-) Anonym poster: 0d113e0451d82b0e3c1cf16cbe1781cf
Trivia Skrevet 21. januar 2013 #2 Skrevet 21. januar 2013 Da jeg først begynte å undersøke brystene mine syntes jeg de var klumpete og lurte på om det var kuler både her og der, men det er helt normalt. Det er antageligvis brystvevet du kjenner og lurer på. Men, selvsagt, jeg har ikke undersøkt dine bryster og kan ikke si at det er ufarlig.
Alopia Skrevet 21. januar 2013 #3 Skrevet 21. januar 2013 Det er visst en viktig forskjell på om den klumpen du kjenner lar seg flytte på - eller om den sitter bom fast der du finner den?
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2013 #4 Skrevet 21. januar 2013 Ok fant forresten en likedan på motsatt side å den beveger seg tror jeg . Den jeg først merket kan jeg nesten ikke svare på om er bevegelig for kjenner den såvidt :-/ Er litt morsomt at dette er en av de første gangene jeg undersøker og har virkelig ikke peiling på om det er slik de alltid har hvert . Må skjerpe meg å få gjort dette oftere . Anonym poster: 0d113e0451d82b0e3c1cf16cbe1781cf
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2013 #5 Skrevet 22. januar 2013 Egentlig så føles det bare ut som et skjelett ? Tror ikke det er noe galt, men man blir jo alltid litt skremt :-S Anonym poster: 0d113e0451d82b0e3c1cf16cbe1781cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå